احسان ارغوانی درباره رقابت و هیجان بین مهمانان برنامه به جام جم آنلاین گفت: هدف ما از تولید برنامه بوی عیدی این بود که بتوانیم یک برنامه مفرح همراه با هیجان و شادی برای مردم در ایام نوروز تولید کنیم.
وی افزود: خوشبختانه استقبال مردم تا به امروز خیلی خوب بوده و حتی کار به شبکه های مجازی هم رسیده است و طرفداران مهمانان از مردم می خواهند به کدام یا از مهمانان رای بدهند.
این تهیه کننده عنوان کرد: در این برنامه مسابقه بین مهمانان زنده برگزار می شود و همین به هیجان برنامه اضافه کرده است.
ارغوانی با اشاره به مشارکت مردم گفت: من همیشه علاقمند هستم مردم را به نوعی در برنامه هایی که می سازم مشارکت بدهم. وقتی مخاطب بداند خودش در برنامه سهیم است با علاقه بیشتری آن را دنبال می کنند. بنابراین سعی کرده ایم برنامه بوی عیدی تعاملی با مخاطبان باشد که اقبال گسترده مخاطبان گواه این مساله است.
گفتنی است؛ برنامه بوی عیدی هر شب دو مهمان دارد و چند مسابقه نوستالژی و اطلاعات عمومی بین شان برگزار می شود. مسابقه تمرکزی جنگا و حدس زدن نام خواننده تیتراژ و سریال بعد از پخش تیتراژ یک سریال بخش های برنامه را شکل می دهد. همچنین تصاویری هم از مراکز دیدنی ایران پخش می شود که باید حدس بزنند کجای ایران هست.
برنامه بوی عیدی با اجرای مشترک پدرام کریمی و مژده لواسانی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد