رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور کیفرخواست پرونده قتل‌عام ده نفر در فهرج کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۶۷

متهم، داماد 26 ساله خانواده است که 2 دی امسال به دلیل اختلافات خانوادگی به خانه پدرزنش در روستای جهان‌آباد فهرج کرمان رفت و 14 نفر را به رگبار کلاشینکف بست که در پی آن ده نفر از جمله یک کودک، هفت زن و دو مرد کشته شدند. پدرزن، مادرزن، چند نفر از فرزندان و تعدادی از همسایه‌ها که برای عیادت بیمار در خانه حضور داشتند جزو کشته‌ها بودند.

در زمان تیراندازی، همسر متهم هم که دختر خاله اوست در خانه حضور داشت اما متهم هیچ تیری به سمت او شلیک نکرد و فقط فریاد کشید: «تو را نمی‌کشم تا عذاب بکشی و هر روز آرزوی مرگ کنی» اهالی روستای جهان‌آباد که قتل‌ها در آنجا اتفاق افتاده می‌گویند که همسر قاتل پس از حادثه بسیار کم‌حرف شده و مدتی نیز در بیمارستان بستری شده بود. متهم پس از ارتکاب قتل‌ها به ایرانشهر گریخت اما 72 ساعت بعد در محاصره ماموران قرار گرفت. او جوانی 25 ساله را به گروگان گرفت اما ماموران با شلیک گلوله به پایش، او را دستگیر و گروگان را آزاد کردند. متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل‌ها با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرده اما اظهار پشیمانی نکرده است.

پس از سه ماه از گذشت حادثه، کیفرخواست پرونده صادر شده و برای رسیدگی در اختیار شعبه یکم دادگاه کیفری استان کرمان قرار گرفته است. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها