با گذشت دو روز از اکران عمومی فیلم‌های نوروزی، فیلم‌های کمدی با اقبال بهتری از سوی مردم روبه‌رو شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۹۶

از روز چهارشنبه (25 اسفند) و با اکران فیلم‌های جدید، فیلم‌های سینمایی نوروز 96 رقابت خود را آغاز کردند که طی آمار به دست آمده در روزهای پنجشنبه و جمعه، فیلم‌های «گشت2» ساخته سعید سهیلی و «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان با اقبال بهتری از سوی مردم مواجه شدند.

مختاری (مدیر پخش هدایت فیلم) درباره فروش فیلم‌های این دفتر، گفت: «گشت 2» ظرف روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در تهران 260 میلیون تومان فروخت و در شهرستان به فروش 60 میلیون تومان رسید و کل فروش این فیلم ظرف دو روز 320 میلیون تومان است. این فیلم تنها در سه یا چهار شهرستان به نمایش درآمده و از شنبه (28 اسفند) تعداد سینماهای شهرستان این فیلم افزایش خواهد یافت. او درباره فروش فیلم «خوب، بد، جلف» گفت: این فیلم در تهران به فروش سه میلیارد و 530 میلیون تومانی و در شهرستان به فروش دو میلیارد و 180 میلیون تومانی دست یافت و در کل به فروش پنج میلیارد و 710 میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی (مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود) درباره فروش «سه بیگانه» گفت: این فیلم 28 سالن در تهران و 35 سالن در شهرستان در اختیار دارد و تاکنون به فروش 330 میلیون تومان دست یافته است. علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های این دفتر توضیح داد: هم‌اکنون فیلم سینمایی «آباجان» 14 سالن سینمایی در اختیار دارد و به فروش 37 میلیون طی دو روز دست پیدا کرده و فیلم «یک روز بخصوص» هم 17 سالن سینما در اختیار دارد و در دو روز به فروش 34 میلیونی رسیده، ضمن این‌که فیلم‌های ما هنوز در شهرستان‌ها به نمایش درنیامده است./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها