دستاورد جدید مهندسان سامسونگ؛

ساخت تلویزیونی هوشمند با فریمی از چوب+عکس

کمپانی سامسونگ همواره در تولید محصولات نوآورانه زبانزد خاص و عام بوده و اگر نگاهی به محصولات این شرکت اعم از تلویزیون، گوشی، یخچال، تبلت و غیره بیاندازید، این نوآوری را به وفور مشاهده خواهید کرد. در همین رابطه، اخیراً این شرکت از تلویزیون جدیدی رونمایی کرد که از یک ویژگی منحصر به فرد یعنی فریم چوبی بهره می برد.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۷۴
ساخت تلویزیونی هوشمند با فریمی از چوب+عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ از این تلویزیون می توان همانند یک تلویزیون معمولی برای تماشای فیلم ها و سریال ها استفاده کرد اما به گفته سامسونگ، طراحی این تلویزیون به گونه ای است که با نصب بر روی دیوار، همانند یک قاب عکس با فریمی چوبی به نظر می رسد که می توان از آن برای نمایش عکس ها و مناظر مدنظر مورد استفاده قرار داد.

البته سامسونگ مدل های متعددی از این فریم چوبی را برای خریداران در نظر گرفته است که افراد می توانند با توجه به چیدمان منزل و در نظر گرفتن ترکیب رنگ این وسایل، بهترین طرح را که متناسب با دکوراسیون منزل‌شان باشد، انتخاب کنند. این تلویزیون که با نام The Frame شناخته می شود، ظرف چند هفته آینده روانه بازار خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و سایر قابلیت های این تلویزیون اعلام نشده، اما خریداران با انتخاب The Frame می توانند با یک تیر، دو نشان بزنند به طوری که علاوه بر استفاده از یک تلویزیون عادی، می توانند از این محصول همانند یک تابلوی هوشمند برای نمایش تصاویر و عکس های خود نیز استفاده کنند.

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها