فرشید اسماعیلی، یکی از جوان‌های خوب استقلال است که امسال توانسته خود را در ترکیب ثابت آبی‌ها جا کند. این بازیکن در آستانه بازی استقلال و لکوموتیو تاشکند حرف‌های تازه‌ای می‌زند.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۲۸

او امیدوار است در این مسابقه هم دوباره جای خالی روی سکوهای ورزشگاه آزادی وجود نداشته باشد.

فرشید با بازی با سایپا استقلال بدون این که تمرین کند، برد. ظاهرا وقتی تمرین نمی‌کنید،‌ شانستان برای برد بیشتر است.

(خنده) در آن بازی واقعا با همدلی و اتحاد برنده شدیم. تک تک بچه‌ها عالی کار کردند ولی قطعا اگر تمرین داشتیم، می‌توانستیم بهتر کار کنیم.

این همدلی چیست که بچه‌ها درباره‌اش زیاد حرف می‌زنند؟

این حسی است که تک‌تک بچه‌ها دارند. واقعا همدلی در تیم ما بیشتر از پیش شده است.

یعنی این مسائل اخیر در همدلی تیم نقش داشته است؟

بله، قطعا همین طور بوده است. خیلی‌ها مشکلاتشان را گفتند. از سویی گفتیم با وجود آن که تمرینات تعطیل بوده باید به هوادار نشان دهیم، با تمام توان برای استقلال بازی می‌کنیم. قبول کنید، بازی بدون انجام تمرین سخت است، ولی ما توانستیم سایپا را ببریم. سایپا به این بازی نگاهی ویژه داشت و آمده بود حتی برنده باشد، منتهی ما توانستیم سه امتیاز را بگیریم. تک تک بچه‌ها می‌گویند همدلی را در تیم می‌بینند. این مساله‌ای است که قطعا به استقلال کمک می‌کند.

مشکلات مالی هم حل می‌شود؟

ان‌شاءالله که این اتفاق بیفتد. بازیکنان به هر حال مشکلاتی دارند. قرارداد بازیکنان جوان هم سنگین نیست. امیدواریم مشکلات حل شود.

بازی با لکوموتیو تاشکند را چطور می‌بینی؟

در این بازی، مهم‌ترین نکته حضور هواداران است. خود من به‌عنوان یک بازیکن تاثیر حضور هوادار روی تیم را می‌بینم. وقتی آنها می‌آیند، ما انرژی بیشتری می‌گیریم. امیدوارم مثل بازی السد ورزشگاه پر شود. نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا نه. بعضی‌ها می‌گویند چون ژاوی آمده بود، هواداران آمدند، ولی ما خودمان این طور فکر نمی‌کنیم.

یعنی در بازی لکوموتیو هم ورزشگاه پر می‌شود؟

ما امیدواریم این اتفاق بیفتد. هواداران در بازی‌های آسیایی همواره حمایت کرده‌اند. در لیگ هم شاید گاهی وقت‌ها نیامده باشند، ولی معمولا از تیم حمایت کرده‌اند. از آنجا که بازی با لکوموتیو هم یک بازی بین‌المللی است و تمام مردم ایران پشت تیم‌های آسیایی هستند، ان‌شاءالله ورزشگاه آزادی باز هم پر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها