ابراهیمی بهترین پاسور فصل استقلال می‌شود؟

دوست دارم طوری بازی کنم که همه راضی باشند

امید ابراهیمی به یکی از کلیدی‌‌ترین بازیکنان استقلال در فصل جاری بدل شده است. هرچقدر نیم فصل اول برای او بد بود، در نیم‌فصل دوم توانسته به بازیکنی کلیدی برای استقلال بدل شود. شروع فصل برای امید بد بود.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۳۸

ابراهیمی دیر به تیم اضافه شد. تا مرز انتقال به قطر رفت و برگشت.آن روزها امید هم کاملا نا آماده بود و با این حال کسی خرده نمی‌گرفت. همه می‌گفتند دیر برگشته و آماده می‌شود. نظر منصوریان هم همین بود. بازی با صنعت نفت در آزادی اولین اتفاق تلخ را برای او به همراه داشت. روز بد امید ابراهیمی بود. در اواخر بازی، او با بی‌احتیاطی در محوطه جریمه استقلال یک پنالتی داد. همان روزها بیماری پدرش هم عود کرد. در دیدار با ذوب‌آهن هم امید اشتباهی کرد که با انتقاد منصوریان روبه‌رو شد. این اشتباه نزدیک بود باعث گل تساوی حریف به آبی‌ها شود. بازی استقلال و گسترش اوج اشتباه امید بود. او در این مسابقه یک پاس عقب اشتباه داد و باعث گل تساوی حریف شد.

بعد از این اتفاق‌ها امید در مصاحبه‌ای گفت تلاش می‌کند بهتر از قبل شود. در شروع نیم‌فصل دوم ابراهیمی با گل سه امتیازی مقابل نفت شروع کرد. او به ناگهان تبدیل به کلیدی‌ترین مهره تیمش در میانه زمین شد. امید در این بین یک مهارت خاص دیگر را هم رو کرد؛ ساختن گل. او در همین بازی اخیر مقابل سایپا پنجمین پاس گل فصل خود را داد تا نشان دهد چقدر متحول شده است. این پاس او شبیه به سه پاس گل دیگرش بود. ابراهیمی اخیرا روی کاشته‌های دو ضرب فوق‌العاده عمل می‌کند و با ارسال‌های دقیق باعث گل‌سازی تیمش می‌شود. امید پیش از این دو بازی در بازی صنعت و یک بار هم در بازی با ماشین‌سازی به همین شکل گل ساخت.

حالا برای خیلی‌ها سوال است که او چطور اینقدر خوب پاس گل می‌دهد؟ ابراهیمی در این باره می‌گوید: «به نظر من هر کاری که در تمرین انجام دهید، در بازی هم می‌توانید انجام دهید. من روی ارسال هایم کار می‌کنم. همینطور روی کاشته‌های یک ضربم. به همین خاطر توانسته‌ام چند پاس گل از این راه بدهم.»

اما ابراهیمی می‌تواند بهترین پاسور فصل استقلال شود؟ «به این چیزها فکر نمی‌کنم. دوست دارم فقط طوری بازی کنم که مربی و هواداران راضی باشند.»

فقط 3 استقلالی در فهرست کی‌روش

درحالی که بعضی رسانه‌ها از حضور پنج بازیکن استقلال در فهرست تیم ملی خبر می‌دهند، منابع خبری فاش کردند که این شایعات صحت ندارد و تنها سه بازیکن در لیست اولیه کارلوس کی‌روش هستند. بعضی رسانه‌ها نوشته بودند کاوه رضایی، فرشید اسماعیلی، نورافکن، امید ابراهیمی و وریا غفوری در فهرست کارلوس هستند و به تیم ملی دعوت می‌شوند، ولی این خبرها صحت ندارد. درحال حاضر تنها سه بازیکن یعنی محسن کریمی، وریا غفوری و امید ابراهیمی در فهرست کی‌روش هستند و در صورت تائید نهایی، وارد لیست قطعی تیم ملی می‌شوند. در فهرست اولیه ایران حدود 40 بازیکن حضور دارند، ولی خبری از حضور پرتعداد آبی‌ها نیست. خود استقلالی‌ها هم متوجه این موضوع شده‌اند. شنیده می‌شود حتی انتشار این اخبار باعث دلخوری کاوه رضایی شده است. مهاجم استقلال تصور می‌کرد در فهرست کی‌روش برای دو بازی قطر و چین باشد و بتواند دوباره شانس خود را در تیم ملی امتحان کند، ولی سرمربی تیم ملی روی این بازیکن نظر مثبتی ندارد. همچنین اسماعیلی و نورافکن که اخیرا در استقلال خوش درخشیده‌اند، باید در طولانی‌مدت این درخشش را ادامه دهند تا در فهرست نهایی کارلوس کی‌روش قرار گیرند. سرمربی تیم ملی در گذشته ثابت کرده به بازیکنان جوان در همان ابتدای درخشش میدان نمی‌دهد و چندصباحی آنها را زیر نظر خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها