در نامه جهانگیری به آیت‌الله جنتی مطرح شد:

گزارش عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی به خبرگان

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور گزارشی از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی ارسال کرده که قابل قدردانی است،گفت:از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۹۷

به گزارش ایرنا،آیت‌الله جنتی در مراسم اختتامیه دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان اظهار کرد:روی معیشت مردم حساسیت داشته باشیم و دولت باید برای این موضوع تلاش کند تا مشکلات مردم رفع شود. وی ادامه داد: مساله ثروت نجومی ظلم به ملت است که باید از ثروت‌اندوزی‌ها جلوگیری و برای فقرا فکری کنیم. رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین از مردم خواست حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سال آینده داشته باشند و تصریح کرد: مردم تا کنون به وظایف خود خوب عمل کرده‌اند و در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور هم دیروز در کنگره بین‌المللی بزرگداشت روز شهید در مشهد، بزرگ‌ترین و کارآمدترین سلاح را در برابر تهدیدهای پیش روی کشور اراده، ایمان و وحدت مردم دانست و از پیروزی قطعی ملت و دولت در پیروی از الگوی اقتصاد مقاومتی سخن گفت. وی افزود: قطعا پیروز اقتصاد مقاومتی هستیم، چرا که یک ملت بزرگ، دولت کارآمد و رهبری فرهیخته و آگاه داریم که هدایتگری می‌کنند، مردم در صحنه هستند و دولت نیز به وظیفه خود عمل می‌کند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس هم که دیروز به سمنان رفته بود با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب برای اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: قوه مجریه در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است و بزودی گزارشی در زمینه اقتصاد مقاومتی در مجلس ارائه خواهد شد.

راهبرد مشترک برای تقویت اینترنت ملی

دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دیشب با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در بخشی از این بیانیه آمده است: مسأله اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات معیشتی، بیکاری، گرانی، شکاف طبقاتی و کاهش قدرت خرید مردم از مسائلی است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام بوده است، اما باوجود اقدامات گسترده و مثبت سه قوه در جهت اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، ثمرات این اقدامات در زندگی مردم انعکاس محسوس و معناداری نداشته است.

اعضای مجلس خبرگان رهبری با اظهار نگرانی از گرایش بی‌ضابطه جوانان به فضای مجازی و نبود کنترل و نظارت لازم از سوی مسئولان و خانواده‌ها، تاکید کردند: مجلس خبرگان رهبری، ضمن تقبیح ولنگاری فرهنگی در عرصه فضای مجازی به رغم تأکیدات و هشدارهای رهبر انقلاب، از مسئولان محترم بخصوص شورای عالی فضای مجازی می‌خواهد با تقویت اینترنت ملی و پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی داخلی، فارغ از هرگونه اختلاف در رویکردها و روش‌ها، راهبردها و توصیه‌های مقام معظم رهبری را به عنوان «راهبرد مشترک» مورد عمل قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها