رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی از اجرای طرح کنترل معتادان خیابانی، متجاهر و نیازمند از سال آینده در سراسر کشور خبرداد.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۲۰

مجید رضازاده در گفت‌وگو با میزان گفت: آیین‌نامه طرح کنترل معتادان خیابانی، متجاهر و نیازمند تدوین شده و در این رابطه امسال جلسات متعددی را با نهادهای مختلف برگزار کرده‌ایم. براساس طرح کنترل معتادان خیابانی، متجاهر و نیازمند هریک از دستگاه‌ها و سازمان‌ها وظایفی را برعهده دارند و سازمان بهزیستی نیز وظیفه نظارت بر اجرای طرح را برعهده دارد.

رضازاده در پاسخ به این پرسش که آیا طرح کنترل معتادان خیابانی، متجاهر و نیازمند به صورت پایلوت اجرایی خواهد شد یا خیر، بیان کرد: در تلاش هستیم در فرصت باقیمانده تا پایان سال، طرح را در برخی استان‌های کشور نظیر یزد، تهران و البرز به صورت پایلوت اجرایی کنیم اما این طرح در سراسر کشور از اردیبهشت آغاز می‌شود. وی اذعان کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌هایی از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر و سیستم قضایی در این طرح مشارکت خواهند داشت و تلاش می‌شود طرح به صورت مستمر و متمرکز در استان‌های مختلف اجرایی شود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با بیان «این‌که با اجرای طرح کنترل معتادان خیابانی، متجاهر و نیازمند، طی سه سال آینده معتادی در شهرها نخواهد بود» گفت: در صورتی که طرح به صورت کامل اجرایی شود، طی دو تا سه سال آینده بدون شک معتادی در شهرها نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها