همزمان با ایام نوروز 96 و با آغاز سفر کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، معاونت صدای رسانه ملی با همکاری بسیج صدا و سیما شبکه رادیویی جدید با عنوان «رادیو بهاران» را راه‌اندازی کرده است که از امروز 14 اسفند آغاز به کار می‌کند. این رادیو به اطلاع‌رسانی از اردوی راهیان نور و پوشش رویدادهای این اجتماع عظیم معنوی می‌پردازد.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۵۸

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، شبکه رادیویی بهاران با هدف حفظ و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی و معنوی این رویداد و با هدف پوشش اخبار و رخدادهای کاروان‌های راهیان نور با اهتمام معاونت صدای رسانه ملی راه‌اندازی شده است.

این شبکه رادیویی از امروز در تهران روی موج FM ردیف 5/95 مگاهرتز، اهواز روی موج FM ردیف‌های 5/99 و 2/99 و آبادان و خرمشهر روی موج FM ردیف 8/93 پخش می‌شود. همچنین با استفاده از فرستنده‌های پرتابل پر قدرت، این رادیو در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و مناطق یادمان‌های راهیان نور هم شنیده می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است پخش رادیو بهاران تا 15فروردین به صورت 24ساعته ادامه یابد.

آنچه از مجموعه رادیو بهاران تقدیم شنوندگان می‌شود، برنامه‌هایی زیبا و جذاب توام با تنوع، خلاقیت و دارای شور و نشاط بهاری در قالب پوشش اخبار راهیان نور، گفت‌وگو با گزارشگران رادیو و مسئولان ستاد راهیان نور، پخش آنونس و.... در مباحثی همچون فرهنگ جبهه، زندگی‌نامه شهدا، طنز در جبهه، سینمای دفاع مقدس، ادبیات دفاع مقدس، نمایش‌های رادیویی و... خواهد بود.

رادیو بهاران روی DVBT برای مخاطبان کل کشور و از طریق اپلیکیشن تلفن همراه برای مخاطبان در اقصی‌نقاط دنیا نیز پخش خواهد شد. این اپلیکیشن در سایت ایران صدا به نشانی www.iranseda.ir قابلیت دانلود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها