همزمان با مرگ زن سالخورده در سرای سالمندان و شکایت خانواده‌اش که گمان می‌کنند وی به قتل رسیده، تحقیقات جنایی در این پرونده آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۸۱

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زنی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از زنی میانسال که احتمال می‌داد در مرگ خواهر 89 ساله‌اش نقش داشته باشد، شکایت کرد. وی به قاضی محسن مدیرروستا گفت: خواهرم تنها زندگی می‌کرد. با توجه به این که خواهرم تنها بود و همیشه ما نمی‌توانستیم به کارهایش رسیدگی کنیم، طبق خواسته‌اش از یک مرکز ارائه خدمات به سالمندان نیروی خدماتی استخدام کردیم. شاکی ادامه داد: او در یک مرکز نگهداری از سالمندان در شمال تهران بستری شد. حال او در آنجا بد شد و وی را به بیمارستان منتقل کردیم که او بعد از یک هفته بستری شدن در آنجا فوت کرد.

بعد از مراسم خاکسپاری خواهرم متوجه شدیم وی وکالت‌های کاری‌اش را به همان نیروی خدماتی اول داده و این زن به دفعات و بدون این که ما بدانیم از حساب خواهرم پول برداشت می‌کرده و ما به مرگ خواهرم مشکوک هستیم. از این زن و مسئولان مرکز نگهداری از سالمندان شکایت داریم. همزمان با این شکایت، زن میانسال برای تحقیقات به دادسرا فراخوانده شد. وی دیروز درجریان تحقیقات گفت: من از اسفند 92 به عنوان نیروی خدماتی و نگهداری از این زن سالخورده، وارد خانه‌اش شدم. کارهایش را انجام می‌دادم. خریدهایش را می‌کردم. او از کارم راضی بود.

شش ماه نزد او کار کردم. بعد زن دیگری از او نگهداری می‌کرد، اما من با آن زن سالخورده دوست شدم و هر از گاهی به دیدنش می رفتم.این اواخر بدحال شد و با اصرار، وی را به مرکز نگهداری از سالمندان بردیم. از او برای انجام کارهای بانکی ‌اش وکالت داشتم. پزشکی قانونی علت مرگ پیرزن را عارضه حاد قلبی اعلام کرده، اما آثار خراش روی گلوی او دیده شده، به همین خاطر تحقیقات در این باره از زن خدمتکار و مسئولان خانه سالمندان برای مشخص شدن مرگ پیرزن ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها