امام جمعه اردبیل حضور هیات بزرگ تجاری خارجی را در استان اردبیل موفقیت بزرگ اقتصادی دانست و گفت: این‌گونه تعاملات اقتصادی قطعا در اقتصاد منطقه و استان مؤثر خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۴۵

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سیدحسن عاملی حضور هیات بزرگ تجاری خارجی را در استان موفقیت بزرگ اقتصادی دانست و اظهار داشت: این‌گونه تعاملات اقتصادی قطعا در اقتصاد منطقه و استان مؤثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از مدیریت ارشد استان و سایر مجموعه‌های اقتصادی استان که مقدمات این سفر را فراهم کردند تشکر کرد.

وی از اینکه مهمانان خارجی در بازدید از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی با محیط بازگشایی نشده مواجه بوده‌اند به شدت انتقاد کرد و آن را نتیجه سوء مدیریت و عدم توجه دولت به مصالح کلان خود دانست.

امام جمعه اردبیل با انتقاد از اینکه در آستانه سفر رئیس جمهور آذربایجان به ایران یکی از رجال مهم دولت آذربایجان با سخنان بی‌پایه اهانت به کشور و تمامیت ارضی ایران کرده است، گفت: این گونه افراد مأموریت دارند هر وقت رابطه دو کشور بهبود و توسعه یافت با اظهارات ناشایسته دو کشور مسلمان و همسایه را به وادی اختلاف و دشمنی بکشانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با گرامیداشت روز امور تربیتی تصریح کرد: دست مربیان تربیتی را در آموزش و پرورش و سایر نهادهای تربیتی می‌بوسیم و آنها را اصلی‌ترین ولی نعمت خود می‌دانیم چرا که آنها افسران بزرگ در اصلی‌ترین میادین جنگ هستند و اصلی‌ترین میدان جنگ، میدان اخلاق، تربیت، فرهنگ و سبک زندگی است.

وی افزود: تاراج اصلی در زمان معاصر تاریخ فرهنگی و غارت بزرگ، غارت حیاء و عفت و دزدی اصلی، دزدیدن اعتقادات و اخلاق است و در همه این میادین، مربیان تربیتی، مرزداران بزرگ کشور، ملت، فرهنگ و تاریخ ما هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها