معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: باید همه دستگاه‌های مرتبط با بحث بازار در استان با همتی که از خود نشان می‌دهند، کاری کنند تا مردم خوزستان هیچ دغدغه‌ای برای خرید شب عید در بحث اجناس مورد نیاز نداشته باشند و اجناس ارائه‌شده در این ایام باید از نظر کیفی و قیمت مناسب باشند.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۷۲

به گزارش جام جم، علی بحرینی ‌مقدم اظهار کرد: تنظیم بازار یک کار جمعی است و اینکه سازمان خاصی به تنهایی بخواهد این کار را انجام دهد، امری غیر ممکن است و در این زمینه باید تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط در استان با همکاری یکدیگر به تنظیم بازار استان کمک کنند.

وی افزود: در این مقطع انتظار داریم تا تمام مجموعه‌ها با حداکثر توان خود و با بکارگیری همه ظرفیت‌ها بخصوص در بحث بازرسی‌ها و نظارت بر بازار حضور ویژه و پررنگ داشته باشند و بازار را کنترل و پایش کنند تا در این 45 روز، شاهد شرایط خوبی بر بازار استان باشیم.

بحرینی مقدم با بیان این‌که اکنون شاهد وفور نعمت هستیم، تصریح کرد: در بحث مرغ و گوشت هیچ محدودیتی برای تأمین وجود ندارد. همچنین در بحث میوه نیز در استان محدودیتی نخواهیم داشت و به هر میزان که نیاز باشد، می‌توان به تأمین پرداخت.

وی گفت: در ایام عید هیچ محدودیتی در عرضه کالا در استان نخواهیم داشت و امیدواریم با اقداماتی که در ستاد تنظیم بازار استان انجام گرفته، شب عید خوبی برای مردم رقم بخورد.

بحرینی مقدم عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی بر این است که محصولات با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت از نظر جنسی و با وفور کافی در بازار عرضه شود تا شاهد بروز مشکلات در این زمینه در استان نباشیم.

وی ادامه داد: با توجه به توضیحات ارائه‌شده توسط شرکت پشتیبانی امور دام، مرغ و گوشت قرمز به وفور در سردخانه‌های این شرکت وجود دارد و در این زمینه کارگروه تنظیم بازار را مکلف کرده‌ایم تا اختلاف قیمت ایجاد شده در بازار را برای بحث مرغ بررسی کنند تا با نظارت‌هایی که انجام می‌گیرد شاهد کاهش قیمت مرغ برای شب عید باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: از نظر عرضه محصولات در شب عید هیچ مشکلی در استان وجود ندارد اما برای مکانیزم عرضه قرار است تا با همکاری اتاق اصناف یک نمایشگاه در خور استان برگزار شود تا اجناس با کیفیت از بنکدارها و عمده‌فروش‌ها در این نمایشگاه عرضه شود و حداقل 25 تا 30 درصد قیمت محصولات عرضه شده در این نمایشگاه نسبت به بازار کمتر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها