ابلیت ارسال فایل های گیف (GIF) از سال گذشته برای کاربران اپلیکیشن پیام رسان مسنجر فیس بوک عرضه شد، اما اگر شما نیز یکی از کاربران اپلیکیشن Gboard گوگل هستید باید بگوییم که از این پس می توانید از طریق قابلیت سرچ این اپلیکیشن، فایل های گیف را به مسنجر ارسال کنید.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۳۹
امکان ارسال فایل‌ گیف از Gboard در مسنجر فیس‌بوک فراهم شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی چندانی با Gboard ندارند باید بگوییم که این برنامه یک اپلیکیشن کیبورد اختصاصی گوگل است که از طریق صفحه کلید با سرویس های گوگل که مهمترین آن ها موتور جستجوی این شرکت است، متصل خواهد شد و بدین ترتیب، دسترسی سریع و آسان و صرفه جویی در زمان را برای کاربران به دنبال خواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن، قابلیت جست و جوی گیف هاست که این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا گیف های مورد نظر خود را جست و جو کرده و آن ها را برای دوستان خود ارسال کند. اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که اگر مسنجر قادر به جست و جوی گیف ها بود، چه نیازی به این قابلیت یعنی ارسال گیف از جیبورد به مسنجر داشتیم.

در پاسخ باید بگوییم از آن جایی که جیبورد از منابع متعددی برای عرضه گیف به کاربران استفاده می کند، بنابراین گزینه های بیشتری را در مقایسه با مسنجر پیش روی کاربران قرار می دهد. اکنون کاربران مسنجر که از اپلیکیشن جیبورد استفاده می کنند می توانند از گیف های این اپلیکیشن برای ارسال به دوستان خود در مسنجر استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها