مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر که یکی از قدیمی‌ترین تورنمنت‌های فجر در ایران است به پایان رسید. در این رقابت‌ها ورزشکاران بسیاری ازجمله سنیا، قهرمان روس هم شرکت داشتند. سنیا در معرفی خود به رادیو ورزش گفت: من 27 سال دارم و تقریبا 17 سال است که در رشته بدمینتون فعالیت می‌کنم.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۹۹

وی در پاسخ به این پرسش که سطح این بازی‌ها را چطور دیدید و با مسابقاتی که به مناسبت‌های مختلف در دیگر کشورها برگزار می‌شود چه تفاوتی داشت، گفت: مسابقات از لحاظ مدیریت و سازماندهی سطحی بسیار بالا داشت؛ واقعا انتظار چنین میزبانی نداشتم. تماشاگران زیادی برای تشویق بازیکنان حضور پیدا کردند؛ صبح و عصر سالن مملو از جمعیت بود. بازیکنان ایرانی در هر دو بخش انفرادی و دونفره سطح بالایی داشتند و از عملکردشان شگفت زده شدم. وی با اشاره به حضور یکی از بدمینتون بازان دختر ایرانی در رقابت‌های متعدد گفت: ثریا آقایی را در مسابقات قزاقستان دیده بودم؛ او بازیکن بسیار خوبی است. در این رقابت‌ها هم مقابل بازیکن سنگاپور بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

ثریا آقایی، ملی پوش ایران هم در ارتباط با عملکرد خودش در این رقابت‌ها گفت: تا مرز مقام دومی رفتم؛ اما قسمت نبود. تا لحظه آخر همه تلاشم را کردم و با تمام وجود جنگیدم. بدمینتون، بازی لحظه‌هاست؛ باوجود همه تلاش‌هایی که داشتم شکست خوردم؛ زیرا دقت حریفم از من بیشتر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها