معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه عرضه کالا فروش بهاره مرکز استان ویژه ایام پایانی سال و نوروز گفت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالاهای پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و بر اساس برنامه ریزی های لازم ، نمایشگاه بهاره از تاریخ 13 لغایت 22 اسفندماه سالجاری در شهرستان زاهدان با بیش از 300 غرفه برپا خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۳۳

به گزارش ایسنا، گنجعلی افزود: در بحث برگزاری نمایشگاه ها یا فروشهای فوق العاده ما نقش تعادلی را داریم و به جهت کمک به افراد و اقشار کم درآمد و تنظیم بازار و در دسترس بودن کالاهای پر مصرف در سبد خانوار در این ایام این نمایشگاه برگزار می گردد .

گنجعلی خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه قیمت گذاری و کیفیت کالاهای قابل عرضه نظارت می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مختص کالاهای اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار از جمله کیف، کفش، پوشاک، آجیل و شیرینی جات است و متولی برگزاری آن اتاق اصناف مرکز استان می باشد.

گنجعلی از دستگاه های عضو این کارگروه خواست تا با همکاری های لازم زمینه هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا را فرآهم آورند.

وی خاطرنشان کرد: در طی برگزاری نمایشگاه بازرسانی از دستگاه های مختلف بر قیمت، کیفیت و بهداشت کالاهای عرضه شده نظارت خواهند نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها