امروز رندر جدیدی از Galaxy Tab S3 سامسونگ در فضای وب منتشر شد. اگر نگاهی به تصاویر بیاندازید، سه عکس را مشاهده می کنید، که در تصویر اول پنل پشتی گلکسی تب اس 2، در تصویر دوم طرح اخیر گلکسی تب اس 3 در FCC در کنار گلکسی تب اس 2 از نمای پشتی و در تصویر سوم هم گلکسی تب اس 3 مورد انتظار دیده می شود.
کد خبر: ۹۹۷۸۸۴
تصاویر جدید از وجود نمایشگر خمیده در گلکسی تب اس 3 سامسونگ خبر می دهد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این تبلت از نمایشگری برخوردار است که در دو کناره راست و چپ خمیده است، که قطعا بسیار غافلگیرکننده است چون انتظار نمی رفت که گلکسی تب اس 3 با نمایشگر خمیده عرضه شود. بدین ترتیب این محصول نیز در کنار گلکسی اس 7 اج، و گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که بر اساس شایعات از نمایشگر خمیده برخوردارند قرار می گیرد. البته به نظر نمی رسد این خمیدگی ها در کناره های گلکسی تب اس 3 به اندازه خمیدگی کناره های گلکسی اس 7 اج باشد، که به نظر هم معقول می آید چرا که در غیر اینصورت استفاده از این تبلت عملی نخواهد بود. این اخبار بدین معنی است که سامسونگ نسخه ای از تب اس 3 با نمایشگر تخت عرضه نخواهد کرد که البته هنوز مورد تایید قرار نگرفته است. اگر به تصاویر این تبلت نگاه کنید، متوجه وجود چهار دکمه فیزیکی می شوید ولی از دکمه هوم در پایین نمایشگر خبری نیست. دکمه های تنظیم صدا بر روی کناره سمت چپ و دکمه پاور نیز بر روی کناره سمت راست قرار دارند. بر روی کناره سمت راست دکمه دیگری هم به چشم می خورد که احتمالا دکمه Bixby است که برای فعال کردن دستیار هوش مصنوعی سامسونگ، Bixby، استفاده می شود. نمای پشتی این تبلت در تصویر سوم نیز دیده می شود و به نظر می رسد که دکمه های فیزیکی این تبلت به دلایلی در نقاط مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند که به نظر خیلی گیج کننده می رسد.


اگر بتوان به این اخبار اعتماد کرد می توان گفت که گلکسی تب اس 3 از نمایشگر امولد 9.6 اینچی با رزولوشن 2048x1536، چهار گیک رم و 32 یا 128 گیگ فضای حافظه داخلی برخوردار است. پردازنده این تبلت یک تراشه 64 بیتی چهار هسته ای اسنپدراگون 820 است و سیستم عامل اندروید نوقا با رابط کاربری خاص سامسونگ بطور پیش فرض بر روی آن نصب است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز بر روی پنل جلویی این محصول قرار دارند. احتمالا این تبلت از اتصالات وای فای و 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد. بسیار محتمل است که سامسونگ تبلت گلکسی تب اس 3 را در MWC 2017 معرفی کند.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها