در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاه فناوری های شارژ به کار گرفته شده در دو گوشی OnePlus 3T و گوگل پیکسل XL بپردازیم. با ما همراه باشید.
کد خبر: ۹۹۶۶۵۷
مقایسه فناوری شارژ به کار گرفته شده در OnePlus 3T و گوگل پیکسل XL

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاه فناوری های شارژ به کار گرفته شده در دو گوشی OnePlus 3T و گوگل پیکسل XL بپردازیم. با ما همراه باشید. ، همانطور که می دانید شرکت OnePlus مدتی است که فناوری شارژ سریع اختصاصی خود یعنی Dash Charge Technology را معرفی کرده است. کاربران گوشی های ساخت این شرکت از جمله گوشی های OnePlus 3 و OnePlus 3T که با این فناوری سازگار هستند، می توانند از آداپتوری که برق را با آمپر بالایی به دستگاه انتقال می دهند، برای شارژ گوشی خود استفاده کنند. این فناوری می تواند گوشی را بسیار سریع شارژ کند.

شرکت OnePlus با انتشار ویدیویی نشان داد که عملکرد فناوری اختصاصی این شرکت برای شارژ سریع، به میزان قابل توجهی بهتر از فناوری های مشابه است.

در این مطلب برای نمونه، فناوری به کار گرفته شده برای شارژ گوشی OnePlus 3T را با فناوری شارژ مورد استفاده در گوشی پیکسل XL گوگل مقایسه می کنیم.

گوشی OnePlus 3T دارای باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری و گوشی پیکسل XL دارای باتری ۳۴۵۰ میلی آمپری است.

در یک آزمایش، هر دو گوشی توسط شارژر خودرو به شارژ زده شدند. گوشی One Plus 3T تنها ۱۵ دقیقه پس از آغاز آزمایش، برتری خود را نشان داد و در حالی که گوشی پیکسل XL در این مدت، تنها ۱۰ درصد شارژ شده بود، میزان شارژ گوشی One Plus 3T به ۲۹ درصد رسید. پس از گذشت ۳۰ دقیقه، شارژ گوشی OnePlus 3T به بیش از ۵۰ درصد رسید؛ اما گوشی پیکسل XL در همین مدت زمان، حتی نصف این میزان هم شارژ نشد و شارژ آن تنها به ۱۹ درصد رسید. این آزمایش برتری کامل فناوری به کار رفته در گوشی OnePlus 3T نسبت به فناوری شارژ گوشی پیکسل XL را نشان می دهد. لازم به ذکر است که یک شارژر ماشین قوی با توان ۲۷ وات و با پورت Type-C همراه گوشی پیکسل XL عرضه می شود.

فناوری به کار گرفته شده در گوشی OnePlus 3T، چه گوشی با شارژرهای خودرو شارژ شود و چه با آداپتور شارژ شود، از فناوری های مشابه برتر است. به طور کلی توصیه می شود برای شارژ گوشی از کابل ها و شارژرهای استاندارد استفاده شود تا هم از حوادث پیش بینی نشده جلوگیری شود و هم طول عمر باتری گوشی افزایش پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها