دعوای این روزهای کی‌روش و برانکو همچنان سوژه فوتبال ایران است. اهالی فوتبال توقع دارند این اختلاف هر چه سریع‌تر حل شود و فوتبال ایران رنگ آرامش به خود ببیند. علیرضا نیکبخت‌واحدی، ستاره سابق لیگ برتر و تیم ملی، در واکنش به این اختلاف حرف‌های جالبی می‌زند. او وقتی با این سوال مواجه می‌شود که نظرش درباره این اختلاف چیست، می‌گوید: چنین دعوایی به ضرر فوتبال ایران است. فدراسیون فوتبال باید هر چه سریع‌تر این دعوا و اختلاف را مدیریت کند تا تمام شود.در واقع آقایان باید مدیریت خودشان را الان نشان دهند.
کد خبر: ۹۹۳۲۷۱

نیکبخت حرف‌های جالب‌تری درباره این اختلاف می‌زند: به نظرم این دعوا مسخره شده است. یک چیز جالب به شما بگویم. قبلا این‌طور بود که مربیان ایرانی به هم می‌پریدند، ولی الان مربیان خارجی به هم می‌پرند. خیلی برایم عجیب است. عجیب به این دلیل که آقای برانکو قبلا سرمربی تیم ملی ما بوده و آقای کی‌روش هم الان سرمربی ماست. عجیب است که دو مربی با چنین کارنامه‌ای این شکلی به هم می‌پرند.

ستاره سابق استقلال و پرسپولیس درباره لیگ برتر هم حرف‌هایی می‌زند. او درباره از دست رفتن شانس قهرمانی استقلال چنین نظر می‌دهد که البته آبی‌ها را امیدوار می‌کند: کی گفته دیگر این تیم شانس قهرمانی ندارد؟ اتفاقا به نظرم استقلال شانس دارد. تقریبا نیم‌فصل باقی مانده است و تمام تیم‌های بالای جدول شانس قهرمانی دارند.

پرسپولیس قطعا شانس قهرمانی‌اش بیشتر است. خود قرمزها که می‌گویند قهرمان لیگ برتر خواهند بود. نیکبخت هم می‌گوید: پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند. به نظرم الان بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد، ولی واقعا از الان نمی‌شود گفت پرسپولیس قهرمان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها