سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد گفت: اگر این دیدار را با پیروزی پشت سر نمی گذاشتیم سه امتیازی که از فولاد گرفتیم فایده ای نداشت.
کد خبر: ۹۹۳۷۲۷
برانکو : شاید اراده ای هست که پرسپولیس موفق نشود

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر امروز تیمش برابر گسترش فولاد تبریز به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: یک بار دیگر تسلیت می گویم شهادت آتش نشانان عزیز و قربانیان دیگر که شهروندان عادی بودند. با این حال زندگی ادامه دارد. همینطور مسابقات.

وی افزود: طبیعی است به دنبال پیروزی بر فولاد اگر این بازی را نمی بردیم هیچ فایده ای نداشت. به خاطر این پیروزی خوشحالم. این بازی به صبوری زیادی نیاز داشت که بازیکنانم داشتند. ما مقابل تیمی خوب و سخت مثل گسترش بازی کردیم .

برانکو ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنانم کیفیت خود را بالاتر بردند و توانستند به پیروزی برسند. دیدید که هواداران و بازیکنان از این پیروزی بسیار خوشحال بودند. گسترش هم تیم خوبی بود و دفاع سازماندهی شده ای را داشت. با این حال این صبوری و توانایی بردن با یک حرکت زیبا و گل زیبا به این هدف رسیدیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: با این تراکم بازی ها چیزی که باعث رضایت ماست این است که بازیکنان توانستند سطح بالای بازی خود را حفظ کنند. طبیعی است که برای حریف ما سخت است که با این شرایط ما را دنبال کند. هر چند با صبای قم بازی سختی داریم.

برانکو در مورد صحنه های مشکوک درون محوطه جریمه گفت: اگر کارشناسان بگویند پنالتی است قطعا درست می گویند. با این حال کارت های زردی که به بازیکنان ما داد عصبانیت تیم را بالا برد. به جای اینکه تیم حریف کارت زرد بگیرد ما دو کارت زرد گرفتیم. شاید اراده ای هست که ما موفق نشویم.

وی در مورد غیبت سیدجلال در بازی با صبا و انتخاب جانشین او گفت: هنوز تا آن بازی زمان داریم. فردا باید تمرین کنیم تا ببینیم شرایط چه می شود. باید تمریناتمان را پیگری کنیم تا ببینیم شرایط بازیکنان چطور خواهد بود.

برانکو در مورد اظهار نظر کمالوند که گفته داور تحت فشار تماشاگران پرسپولیس بود گفت: اگر این درست باشد پس داور باید به سود ما می گرفت. من اصلا به حسن نیت داوری شک ندارم. سوت زدن برای پرسپولیس راحت نیست. با این حال داور هم مثل مربی و بازیکن تحت فشار قرار می گیرد. با این حال من در مورد داوری اعتراض نکردم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این اولین شکست خارج از خانه گسترش فولاد بود. ما در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف داشتیم. حتی وقتی هم جلو افتادیم بازهم تیم گسترش باز نشد. به هر حال ما توانستیم سه امتیاز خوب را کسب کنیم. تیم حریف چند بازیکن ملی پوش داشت. دفاع آنها تمرکز عالی داشت اما تیم ما در خط دفاعی عملکرد بهتری داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
۰
۰
فقط استاد علیفر در كل بازی شماره 70 پرسپولیس علی علیپور رو میگفت احمدزاده. یه بار هم به علیپور گفت طارمی. بامزه بود كه وقتی اسم بازیكن رو می گفت، تصویر تلویزیونی كه مونتیورش جلوی استاد وجود داره، خوشگل و واضح شماره بازیكن و صورتش رو نشون می داد. خیلی باحاله واقعا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
۰
۰
فرار رو به جلو......... اگر احیانا تیمش به جایی نرسید سریعا بگه تقصیر حسن و حسین بود!!!! اگر همم قهرمان چیزی بشه.. خب حله دیگه.. با تمامی داستانها و كوفت و زهرمار تیمم رو قهرمان كردم!!! خوب یادت دادن خوب
آبان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
هنوز هم به جرات میشه گفت برانكو مربی جنتلمنی است. شما هم برو در مورد آقای منصوریان این الفاظ رو بكار ببر.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها