نام چند دیپلمات سعودی مرتبط با مهاجمین در فهرست

آمریکا یک سند محرمانه یازده سپتامبر را منتشر کرد

اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعات از فعالیت های سازمان های بزرگی همچون آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا و یا همان سیا هستید، باید بگوییم که تنها یک گام تا تحقق این خواسته خود فاصله دارید، چرا که سازمان سیا اخیراً چیزی حدود 12 میلیون سند محرمانه خود را در فضای وب منتشر کرده است.
کد خبر: ۹۹۲۵۲۸
12 میلیون سند محرمانه سازمان سیا در دسترس عموم قرار گرفت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، حال می توانید در هر نقطه از جهان که باشید، تنها با وصل شدن به اینترنت به این اسناد دسترسی داشته باشید. گفته می شود که این فایل ها، شامل گزارشات و فایل های اطلاعاتی مربوط به 50 سال اخیر است که در ابتدا به صورت طبقه بندی شده و سری بوده و از دسترس عموم خارج بود.

با نگاهی به این اسناد می توانید به اطلاعات جالبی در خصوص رویت بشقاب پرنده ها و همچنین ترور فیدل کاسترو و یا جزییات وحشتناکی از جنایات جنگی نازی ها دسترسی پیدا کنید. بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت آمریکا در سال 1995، از سازمان سیا خواسته بود تا اسنادی را که بیش از 25 سال از عمرشان می گذرد را از حالت محرمانه و طبقه بندی شده خارج کنند و در اختیار عموم مردم قرار دهند.

این برای اولین بار است که سازمان سیا، اطلاعات موجود در دیتابیس خود موسوم به CIA Records Search Tool و یا به اختصار CREST را به صورت آنلاین در اختیار کاربرانی از سراسر جهان قرار می دهد. جالب اینجاست که استفاده و مشاهده این اسناد بسیار ساده است و تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر متصل به اینترنت است.

آن هایی که به دنبال ماجراجویی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اتفاقات رخ داده در چند سال اخیر هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت این سازمان، به تمامی این اسناد دسترسی داشته باشند که قطعاً اطلاعات جالبی برای سیر کردن اشتهای سیری ناپذیر جویندگان اطلاعات جدید در آن وجود خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها