نمایشگاه CES بهترین مکان برای افرادی است که قصد دارند تلویزیون جدید خریداری کنند. ال جی اخیراً از تلویزیون های جدید 4K خود مبتنی بر فناوری سلول های نانو رونمایی کرد، اما اگر از طرفداران برند سونی هستید، قطعا علاقه دارید اطلاعات بیشتری در خصوص دو تلویزیونی که این کمپانی معرفی کرده است به دست آورید.
کد خبر: ۹۸۶۸۳۴
سونی از تلویزیون های جدید خود رونمایی کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این تلویزیون های جدید X930E و X940E نام دارند و در سری تلویزیون های 4K HDR سونی قرار می گیرند. این دو محصول از تکنولوژی نورزمینه LED برخوردارند و از پردازنده X1 Extreme بهره می برند. گفته می شود این پردازنده نسبت به نسل پیشین خود، یعنی X1، تا 40% انرژی بیشتری برای پردازش زمان واقعی فراهم می کند.


این بدان معنی است که تلویزیون همواره در حال تنظیم کنتراست است تا تصویری تا حد امکان واقعی و طبیعی را تولید و نمایش دهد. در خصوص X930E و X940E همچنین باید افزود که این دو محصول از پلتفرم اندروید تی وی گوگل برخوردارند که آنها را از یک نمایشگر محض بسیار متفاوت می کند.
کاربران قادر خواهد بود در این تلویزیون ها به اپلیکیشن ها و برنامه های تلویزیونی دسترسی داشته باشند. این تلویزیون ها با گوگل هوم نیز قابل انطباق هستند و بنابراین می توان آنها را با کمک فرامین صوتی کنترل کرد. متاسفانه قیمت و زمان عرضه آنها اعلام نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها