شرکت ویکسول (Vixole) اخیراً موفق به تولید کفش های هوشمندی شده است که به لطف برخورداری از نمایشگرهای LED انعطاف پذیر، قادرند تصاویر ثابت و یا متحرک را در قسمت پشتی خود به نمایش درآورند.
کد خبر: ۹۸۶۰۰۸
کفش‌های هوشمند ویکسول مجهز به نمایشگر LED با قابلیت شخصی‌سازی + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این روزها بسیاری ازکمپانی های بزرگ دنیا به تولید کتانی ها و کفش هایی با قابلیت ها و ویژگی هایی روی آورده اند که بتواند محصول آن ها در مقایسه با نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز کند. اگر به یاد داشته باشید، کمپانی نایک چندی پیش از کتانی جدید خود تحت عنوان HyperAdapt رونمایی کرد که به جرات می توان گفت چیزی از یک کتانی متعلق به آینده کم ندارد.

حال شرکت ویکسول نیز برای خودنمایی در این بازار، جدیدترین و در عین حال پیشرفته‌ترین محصول خود موسوم به ماتریکس را معرفی کرد. کتانی هوشمندی که به کاربر این امکان را می دهد تا از طریق یک اپلیکیشن ویژه بر روی گوشی، از تصاویر گرافیکی ایستا و پویا برای نمایش در قسمت پشتی کفش و مطابق با آن چه که در تصاویر زیر می بینید، استفاده کند.

ناگفته نماند که این قابلیت تنها به تصاویر موجود در این اپلیکیشن خلاصه نمی شود و کاربران می توانند هر تصویری را که مد نظرشان است روی نمایشگرهای LED این کتانی به نمایش درآورند. همچنین، امکان تنظیم نحوه پخش تصاویر با موزیک در حال پخش نیز در این کفش گنجانده شده است که می تواند برای علاقه‌مندان جالب توجه باشد.

از دیگر ویژگی های این کتانی هوشمند می توان به سازگار بودن آن با بازی های واقعیت مجازی و همچنین امکان ساخت اپلیکیشن های اختصاصی توسط برنامه نویسان برای این کفش اشاره کرد. البته نباید از سنسورهای تعبیه شده در این کفش برای تشخیص صدا، نور، میزان خم شدگی کفش و همچنین شتاب سنج، ژیروسکوپ و مغناطیس سنج چشم پوشی کرد که همگی در کنار ویژگی های ذکر شده برای این کتانی، این محصول را به یکی از جذاب ترین کفش های موجود تبدیل خواهند کرد.

و بالاخره در خصوص طول عمر باتری این کتانی باید گفت که با یک بار شارژ وایرلس که تقریباً دو ساعت به طول خواهد انجامید، می توانید به مدت ۸ ساعت از ویژگی ها و قابلیت های الکترونیکی این کفش استفاده کنید. اگرچه طول عمر باتری این کفش چنگی به دل نمی زند، اما خوبی آن در این است که در صورت اتمام شارژ باتری، همچنان می توانید از این کفش به عنوان یک کفش معمولی استفاده کنید.

در حال حاضر کمپانی ویکسول، این کتانی پیشرفته را برای جذب سرمایه اولیه به منظور تولید انبوه در وب‌سایت Indiegogo ثبت کرده است که کاربران می توانند به مراجعه به این وب سایت و پرداخت 225 دلار، علاوه بر ایفای نقش در جذب سرمایه مورد نیاز، یکی از صاحبان آینده این کتانی باشند. گفتنی است در صورت تولید انبوه، ماتریکس با قیمت تقریبی 345 دلار در بازار به فروش خواهد رفت.

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها