ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق خبر داد:

هلاکت ۴۰ تکفیری در سامرا

منابع عراقی از حمله مسلحانه به یک مرکز پلیس در شرق سامراء خبر دادند.
کد خبر: ۹۸۵۸۲۳
حمله مسلحانه به مرکز پلیس در سامراء

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق از حمله مسلحانه به یک مرکز پلیس در شرق سامراء و محاصره دو تروریست انتحاری توسط نیروهای امنیتی خبر داد.

این منبع بدون ذکر جزئیات بیشتر اعلام کرد که نیروهای امنیتی دو تروریست انتحاری را در پی حمله مسلحانه به مرکز پلیس المتوکل در شرق سامراء محاصره کرده اند.

در همین حال فرماندهی عملیات سامراء از برقراری مقررات منع آمد و رفت در شهر سامراء خبر داد. این فرماندهی طی بیانیه کوتاهی اعلام کرد که در شهر سامراء واقع در ۴۰ کیلومتری جنوب تکریت منع آمد و رفت اعمال شده است.

از سوی دیگر فرمانده عملیات سامراء اعلام کرد که نیروهای عراقی دو تروریست انتحاری را کشته و کنترل اوضاع را به دست گرفته اند.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق همچنین از انفجار انتحاری که یک پست ایست و بازرسی در جاده سامراء-بغداد را هدف قرار داده بود خبر داد.

این منبع اعلام کرد که تروریستی انتحاری که کمربند انفجاری بر تن داشت شامگاه دوشنبه یک پست بازرسی نیروهای عشایر در محور سامراء-بغداد را هدف قرار داد. وی در عین حال به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرد.

گفتنی است که عراق با وضعیت امنیتی شکننده ای مواجه است و عملیات نظامی برای آزادی مناطق تحت سیطره گروه تروریستی داعش در این کشور از جمله شهر موصل ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها