قدرت موشکی ایران جهانی شده است

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران در فضای دو دهه تحریم، بالغ شد و پرورش یافت، گفت: تحریم‌های گذشته سخت، واقعی، جهانی و فشرده بود اما قدرت موشکی ایران نیز جهانی شده است.
کد خبر: ۹۸۲۷۱۸

به گزارش فارس، سردار حسین سلامی در برنامه تلویزیونی نگاه یک شبکه یک که با محوریت تحولات منطقه بود، با بیان این‌که توان موشکی ایران، قدرت بازدارنده‌ای است که دشمنان ایران آن را درک می‌کنند، اظهار کرد: ما در حوزه‌هایی مانند هوافضا، هسته‌ای، نانو و بیوتکنولوژی و موشکی که تحت فشار بودیم، بیشتر رشد کردیم. این‌که فکر کنیم برجام می‌توانست فضای دشمنی ایران و آمریکا را به دوستی تبدیل کند، اشتباه است زیرا برجام در مسیر مبارزه ملت ایران با آمریکا شکل گرفت.

وی افزود: آمریکایی‌ها هنوز یاد نگرفته‌اند به تعهدات خود پایبند بمانند، برای پایبندی آمریکایی‌ها و تروریست‌ها به تعهدات خود تنها راه، غلبه میدانی است.

سلامی تاکید کرد: باید قدرت پیشگام سیاست و دیپلماسی باشد و دیپلماسی بتواند در عرصه سیاست حقوق مردم را از آمریکایی‌ها و وابستگان آن بگیرد. آمریکایی‌ها و تروریست‌ها بر اساس عدالت و انصاف عمل نمی‌کنند و فقط زبان قدرت را می‌فهمند. زبان آمریکایی‌ها در مذاکرات زبان هنرپیشگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها