داروهای تاریخ مصرف گذشته در دسترس مردم

8 قاچاقچی که اقدام به واردات انواع کالا و از جمله داروهای تاریخ مصرف گذشته کرده بودند ، در یک عملیات ویژه از سوی پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۸۲۳۰

لای پلیس آگاهی روز گذشته به خبرنگار جام جم گفت : در یکی از روزهای اردیبهشت ماه ، ماموران مبارزه با جرایم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند ، تعدادی از عوامل قاچاق قصد دارند با چندین دستگاه خودروی سبک و سنگین مقادیر زیادی کالای قاچاق از جمله لوازم آرایشی ، بهداشتی و داروهای تقلبی و غیرمجاز را از طریق مرزهای غربی و جنوبی کشور به تهران منتقل کنند.

در کمین قاچاقچیان

سرهنگ قاسمی افزود: با به دست آمدن این اطلاعات ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شعبه قرار گرفت و سرانجام سوم خرداد ماموران یک دستگاه تریلی را در یکی از بزرگراه های حاشیه ای تهران متوقف کردند. ماموران پس از بازرسی متوجه شدند این تریلی با مجوز مربوط به حمل مواد زاید پلاستیکی تردد می کند. رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی افزود: از آنجا که ماموران یقین داشتند این خودرو کالای قاچاق حمل می کند، در ادامه بازرسی ، مقادیر زیادی انواع لوازم آرایشی بهداشتی و داروهای تقلبی کشف کردند. قاسمی افزود: با انجام تحقیقات و در مرحله بعدی ماموران پس از 24 ساعت انبار کالاهای قاچاق را در مرکز شناسایی و در این ارتباط 7 نفر را دستگیر کردند.

ارزش 500 میلیون تومانی

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی افزود: کالای کشف شده شامل انواع پارچه ، چای خارجی ، دارو و لوازم بهداشتی و آرایشی به ارزش 500 میلیون تومان است و در این ارتباط ماموران 6 دستگاه خودروی سبک و سنگین قاچاقچیان را متوقف کرده اند. سرهنگ قاسمی تاکید کرد: پرونده متهمان بزودی پس از تکمیل در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها