رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون!

تشخیص 10 بیماری از روی چهره انسان + عکس

یک رستوران زنجیره‌ای با استفاده از حالت چهره مشتری سفارش غذا را ممکن کرده است.
کد خبر: ۹۸۲۱۱۷
با صورت خود غذا سفارش دهید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از انگجت،این روزها شرکت‌های مختلف در دنیا از روش‌های عجیب و غریبی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. بتازگی شعبه چینی رستوران‌های زنجیره‌ای KFC با همکاری سایت جستجوی بایدو (Baidu) در حال افتتاح شعبه‌ای هوشمند است. در این رستوران هوشمند بر اساس نوع نگاه و ظاهر صورت مشتری به وی غذا پیشنهاد داده می‌شود. به این منظور فاکتورهایی از قبیل سن، جنسیت، حالت‌های چهره همچون خنده، اخم و غیره توسط سیستم مورد بررسی قرار می‌گیرد. مشتری با ورود به رستوران در برابر کیوسک می‌ایستد تا سیستم شناسایی‌اش کند و پیشنهاد سفارش بدهد. گفتنی است موتور جستجوی بایدو رقیب گوگل در کشور چین است و در واقع موتور جستجوی بومی این کشور به حساب می‌آید که در ساخت این رستوران‌ها با کی اف سی همکاری دارد.

برای نمونه یک فرد 20 ساله به احتمال زیاد با ورود به رستوران قصد سفارش یک منوی بزرگ غذایی همراه با نوشیدنی را دارد در صورتی که یک فرد مسن 75 ساله طبیعتا سفارش متفاوتی خواهد داشت.

با این حال قرار نیست آنچه سیستم پیشنهاد می‌دهد را مشتری انتخاب کند. این سیستم سفارش‌های پیشین شما را به خاطر می‌سپارد و در مراجعه‌های بعدی در انتخاب سریع‌تر غذای مورد علاقه یاری‌تان می‌کند.

مترجم: رامین فتوت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها