شرکت غیر انتفاعی کانسومر ریپورتز (Consumer Reports)، همیشه در گزارش های خود، نتایج تست ها و آزمایشات خود بر روی محصولات مختلف را به علاقه مندان به فناوری ارایه می دهد. از جمله محصولاتی که در گذشته همیشه در لیست محصولات پیشنهادی این شرکت قرار داشتند، کامپیوترهای مک اپل بودند. اما برای اولین بار می بینیم که نامی از مک بوک پروی اپل در بین پیشنهادات Consumer Reports وجود ندارد.
کد خبر: ۹۸۱۹۹۶
برای اولین بار در تاریخ، Consumer Reports مک بوک پرو را پیشنهاد نکرده است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، جالب است بدانید که مک بوک پروهای 2016 اپل از لحاظ صفحه نمایش و عملکرد، موفق شدند نظر این شرکت را در آزمون ها جلب کنند؛ هرچند عاملی که جلوی قرار گرفتن آن ها در لیست پیشنهادی را گرفته، ضعف باتری عنوان شده است.

Consumer Reports در آزمایشات خود، هر سه مدل مک بوک پروهای 2016 را تست کرده است؛ یعنی مدل های 13 اینچی ( بدون تاچ بار و با تاچ بار) و هم چنین مدل 15 اینچی (با تاچ بار). در هر سه این مدل ها، باتری ها نتوانستند عملکرد با ثباتی داشته باشند. در یکی از تست ها باتری تنها 3.75 ساعت دوام داشته؛ در حالی که در تست دیگر عمر آن به 16 ساعت رسیده بوده است.

برای مثال، در آزمون های مربوط به عمر باتری مدل 13 اینچی بدون تاچ بار این نتایج بدست آمده است: آزمون اول: 16 ساعت، آزمون دوم: 12.75 ساعت و آزمون سوم: 3.75 ساعت.

به گفته Consumer Reports، عمر باتری لپ تاپ ها در آزمون های مختلف معمولاً با 5 درصد اختلاف رو به رو می شود. اما در مورد مک بوک پروی جدید اپل، این اختلاف بسیار زیاد است.

با این وجود، اپل تاکید کرده که مشکل باتری مک بوک پروهایش جدی نیست و با حذف نمایش زمان باقی مانده از باتری که در منوی مک بوک پروهای جدید وجود دارد، دیگر مشکلی در این زمینه وجود ندارد. پیش تر نیز کاربران زیادی از این موضوع شکایت داشتند که چرا زمان باقی مانده از باتری دستگاهشان هیچ گاه درست نبوده و همواره لپ تاپشان زودتر خاموش می شود. به همین دلیل اپل تصمیم گرفته تا با حذف این مورد در به روز رسانی جدید MacOS Sierra، مشکل را تا حدودی برطرف کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها