رسانه تلویزیون که در سال‌های اخیر اشتیاق زیادی به تولید نسخه تلویزیونی فیلم‌های موفق سینمایی پیدا کرده، در یک چرخش تازه دوباره به خانه خودش برمی‌گردد. این بار قاب کوچک به‌دنبال دوباره‌سازی یکی از مجموعه‌های موفق قدیمی‌خود است. این مجموعه تازه، نسخه احیا شده «نایت ماشین‌سوار» است، که در دهه 80 میلادی تماشاگران بی‌شماری را جذب خود کرد.
کد خبر: ۹۸۰۸۳۳

شبکه ان‌بی‌سی در فاصله سال‌های 1982 تا 1986 تعداد 90 اپیزود این کمدی اکشن ماجراجویانه را در چهار فصل به روی آنتن فرستاد. در آن زمان، این مجموعه لقب یکی از موفق‌ترین و پربیننده‌ترین کارهای تلویزیونی دوران خود را گرفت. منتقدان قاب کوچک در رابطه با این مجموعه کلاسیک می‌گویند جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفدارانش و کسانی داشت که در دهه 80 میلادی با برنامه‌های سرگرم‌کننده تلویزیونی بزرگ شدند. واحد تلویزیونی کمپانی برادران وارنر، تولید نسخه تازه را به عهده دارد. این کمپانی اعلام کرده این نسخه به‌صورت دیجیتالی تهیه خواهد شد.با آن‌که خبر تولید نسخه تازه نایت ماشین سوار تازه اعلام شده، اما اشتیاق برای دانستن اطلاعات بیشتر پیرامون آن در بین رسانه‌های گروهی وجود دارد. این در حالی است که کمپانی برادران وارنر، اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نکرده و گفته بزودی اخبار کامل آن را در اختیار مطبوعات قرار می‌دهد. با این حال، تا این جای کار مشخص شده که جاستین لین فیلمساز آسیایی تبار سینما، کار تهیه مجموعه را به‌عهده دارد. احتمال دارد چند اپیزود مجموعه را هم کارگردانی کند. طرفداران نایت ماشین‌سوار از شنیدن خبر همکاری لین با آن، ابراز خشنودی کرده‌اند. این خوشحالی بی دلیل هم نیست. بخش مهمی‌از ماجراهای مجموعه، با اتومبیل و اتومبیل سواری همراه است و لین با دنیای اتومبیلرانی بیگانه نیست. تماشاگران سینما و تلویزیون، هنر لین را در چند قسمت اخیر مجموعه فیلم «سریع و آتشی» دیده‌اند. بر همین اساس، آنها مطمئن هستند داستان مجموعه در دستان لین، کمک می‌کند تا صحنه‌های هیجان‌انگیز اتومبیلرانی زیادی خلق و در معرض دید تماشاگران قرار گیرد.داستان مجموعه درباره مرد جوانی به نام مایکل نایت است که تبحر خاصی در کار اتومبیلرانی دارد. نقش این کاراکتر را در نسخه اصلی، دیوید هاسلهوف بازی کرد.

بازی در این نقش، هاسلهوف را به یکی از محبوب‌ترین بازیگران تلویزیونی زمان خود تبدیل کرد. هاسلهوف، پلیسی وظیفه‌شناس است که حتی وقتی از کار اخراج می‌شود، باز هم به مبارزه با عوامل منفی و شرور شهر ادامه می‌دهد. هم لباس کاراکتر نایت و هم ماشین او ( با آن رنگ غلیظ) شهرت زیادی در بین تماشاگران پیدا کردند. اما اتومبیل نایت یک ویژگی دارد: حرف می‌زند و به‌صورت خودکار یک‌سری کارهای مهم انجام می‌دهد! او دوست و همکار نایت است و مثل یک موجود زنده عمل می‌کند.جاستین لین این روزها به دنبال بازیگری است که بتواند به جای هاسلهوف، نقش کاراکتر نایت را در نسخه تازه بازی کند. او می‌گوید: «این مجموعه یکی از آن تمثال‌های کلاسیک تاریخ تلویزیون است، که به صورت یک پدیده هنری درآمد. امیدوارم بتوانیم مجموعه‌ای تولید کنیم که طرفداران سختگیر نسخه اصلی را راضی کند.» نسخه جدید در حالی وارد مرحله تولید می‌شود، که قبل از این شایعاتی درخصوص ساخت نسخه سینمایی آن مطرح شده بود. شبکه ان بی سی در سال 2008 هم برای تولید نسخه تازه تلویزیونی این اثر، تلاش ناموفقی کرد.

مترجم: مهبد آستانی

منبع: امپایر آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها