عزت‌اللهی:حیف که توپم مقابل آیندهوون گل نشد

سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی روستوف در آخرین بازی این تیم مقابل آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا، نزدیک بود یک گل بسیار حیاتی بزند. او که در سه دقیقه پایانی مسابقه به جای سردار آزمون به زمین رفت، پیش از این‌که داور سوت پایان بازی را بکشد، با یک حرکت عالی توانست دو مدافع حریف را فریب بدهد و یک شوت بزند. این ضربه او را گلر آیندهون مهار کرد.
کد خبر: ۹۷۶۸۴۳

البته اگر سعید پاس می‌داد، مهاجم‌های این تیم شانس بیشتری برای گلزنی داشتند. عزت‌اللهی در این باره به جام‌جم ورزشی می‌گوید: «خیلی حیف شد که توپم به گل نرفت. در آن لحظه فقط به گلزنی فکر می‌کردم. ولی درست می‌گویید، شاید پاس می‌دادم شانس مان برای گلزنی بیشتر می‌شد.»

او درباره مذاکره با باشگاه روستوف می‌گوید: «بعد از بازی آیندهوون قراردادم تمام شد و حالا به ایران برگشته‌ام. باید با مسئولان باشگاه در این باره مذاکره کنم و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.»

سعید درباره صعود روستوف به یورو لیگ هم توضیح می‌دهد: «خدا را شکر که تلاش هایمان جواب داد. خیلی‌ها می‌گفتند ما ضعیف‌ترین تیم گروه هستیم. هر چه به پایان مسابقات نزدیک‌تر شدیم، وضعیت تیم ما بهتر شد. اگر از ابتدا اینقدر خوب بودیم، می‌توانستیم شانس این را داشته باشیم از گروه بالا برویم. توانستیم بایرن مونیخ را شکست دهیم و بسختی به تیم اتلتیکو مادرید باختیم. نشان دادیم که می‌توانیم معادلات را به هم بزنیم. ان‌شاءالله تیم بتواند در یورو لیگ موفق باشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها