مشکل مالی ورود و خروج خارجی‌ها به بسکتبال

لیگ برتر بسکتبال با اوضاع نه چندان خوب شهرداری‌ها پیش می‌رود، همچنین ورود و خروج خارجی‌ها هم به مساله نگران‌کننده‌ای برای تیم‌ها تبدیل شده است. در هفته گذشته تعدادی از بازیکنان به خاطر مسائل مالی در ترکیب تیم‌های خود به میدان نرفتند. عرفان نساج‌پور، بازیکن تیم بسکتبال شهرداری تبریز یکی از این بازیکنان است که برای تیمش در بازی با دانشگاه آزاد به میدان نرفت.
کد خبر: ۹۷۶۸۳۰

برخلاف صحبت‌هایی که درباره مشکلات مالی تیم تبریزی شنیده می‌شود مهران حاتمی، سرمربی این تیم درباره غیبت بازیکنان خود می‌گوید: عرفان به خود من گفت که یک مشکل شخصی دارد و نمی‌تواند در کنار تیم باشد؛ اما بعد از آن در تمرین‌ها حاضر شد و هفته آینده نیز بازی می‌کند.

حاتمی درباره ویلیامز و خبر حضور او در یک تیم لبنانی هم گفته است: من این خبر را دیدم اما اصلا درست نیست و انتشار این خبر هم شیطنت بوده تا شرایط تیم ما را بد نشان دهند.

ورود و خروج بازیکنان خارجی در تیم‌های لیگ برتر بسکتبال متداول شده و مشخص نیست تیم‌ها چه زمانی به ثبات می‌رسند. شهرداری کاشان جای دو بازیکن خارجی خود را با دو بازیکن تازه وارد دیگر عوض کرد. تیم بسکتبال نفت آبادان برای تقویت ترکیب خود رایان ریچاردز انگلیسی را به جای ایوان ماراس جذب کرد.

زلاتکو جوانوویچ گارد راس تاثیرگذار این تیم نیز قرار است به دلیل مشکلات شخصی از ترکیب نفت جدا شود و به بوسنی بازگردد.

از تبریز نیز خبر رسید سیان ویلیامز با ساجس لبنان به توافق رسیده و به این کشور می‌رود؛ اما مسئولان تبریز او را متقاعد کرده‌اند جدا نشود. گفته شده برخی مشکلات مالی شرایط تبریزی‌ها را دشوار کرده اما به هر طریقی توانسته‌اند بازیکن خارجی خود را برای ماندن قانع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها