تا لحظه آخر تابع تصمیمات سرمربی خواهم بود

نوراللهی: از برانکو و باشگاه دلخوری ندارم

بعد از دو فصل بازی در پرسپولیس، حالا به روزهای آخر همکاری با این تیم نزدیک می‌شود. احمد نوراللهی را می‌گوییم.
کد خبر: ۹۷۶۴۱۲

هافبک 23 ساله‌ای که با نظر علی دایی جذب شد و خیلی زود خودش را در ترکیب اصلی قرمزها جا انداخت. او در این دو فصل و نیم بیش از 50 بازی با پیراهن پرسپولیس انجام داد و به عنوان یک هافبک دفاعی، آن‌قدر مهره قابل اتکایی بود که به ترکیب تیم امید راه پیدا کند و حتی در چند نوبت به اردوی تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شود. با این حال شماره 8 پرسپولیس در فصل جدید نتوانست جای ثابتی در پازل تاکتیکی تیمش داشته باشد. او در فصل نقل و انتقالات زمستانی قطعا از پرسپولیس جدا خواهد شد، اما نه تنها اعتراضی ندارد که همچنان با احترام درباره برانکو و تفکراتش حرف می‌زند.

آنچه در ادامه می‌آید بخش‌هایی از مصاحبه احمد نوراللهی است.

برانکو گفته رفتنت از پرسپولیس قطعی شده و نیم‌فصل جدا می‌شوی.

بله. باید به سربازی بروم و در همین رابطه شرایطم را چند روز قبل به برانکو گفتم و نیم فصل جدا می‌شوم.

به تراکتور می‌روی؟

باید برای گرفتن دفترچه اعزام به خدمت اقدام کنم و کد یگان محل خدمتم آن موقع مشخص می‌شود. فعلا به سه بازی باقیمانده پرسپولیس فکر می‌کنم. بعد از آن و در نیم فصل بازیکن هر تیمی باشم برای موفقیتش تلاش خواهم کرد.

ولی قطعا از نیمکت‌نشینی‌های فعلی‌ات راضی نیستی.

بحث عدم رضایت با اعتراض فرق می‌کند. عدم رضایت، حس رقابت را در بازیکن زنده نگه می‌دارد. هر بازیکنی بگوید از نیمکت‌نشینی راضی هستم یا دروغ گفته یا انگیزه‌ای برای رقابت و رسیدن به ترکیب ندارد. من هم دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را هیچ‌گاه نپرسیده‌ام و نمی‌پرسم، چون روزهایی که فیکس بازی می‌کردم نپرسیدم، چرا فیکس هستم. تیم ما سرمربی دارد و هر سرمربی بر اساس تفکراتش ترکیبش را از آماده‌ترین‌ها می‌چیند. من تا لحظه آخر تابع تصمیمات برانکو خواهم بود.

اخیرا مجتبی محرمی با حمایت از تو گفته بود نوراللهی سبک تازه‌ای از شماره هشت‌های پرسپولیس را نشان داده. با همین رفتار هم حسابی محبوب هواداران شده‌ای و این را می‌شود این روزها در فضای مجازی به خوبی حس کرد.

مردم لطف دارند. من یادگرفته‌ام نان حلال به خانه ببرم. از حاشیه و جنجال هم بیزارم. کار من فوتبال است و فوتبال با حاشیه به جایی نمی‌رسد. باید کاری را انجام بدهم که سرمربی از من می‌خواهد. از همه هواداران عزیز ممنونم و لطف‌شان را فراموش نمی‌کنم.

یک کلام شفاف و صریح بگو. از برانکو یا مدیریت باشگاه دلخور هستی؟

اصلا. من در چارچوب وظایف بازیکن و برانکو در چارچوب رفتارهای یک سرمربی با هم ارتباط داشتیم و داریم. وظیفه و حدود وظایف و اختیارات همه هم مشخص است. مدیریت هم که کلان‌تر از این مسائل را اداره می‌کند و هیچ‌گاه با هم تضاد و اختلاف و اصطکاک نداشتیم و نداریم. هم از برانکو و هم مدیریت باشگاه ممنونم.

پرسپولیس این هفته در مشهد بازی دارد. نتیجه را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟

پدیده تیم خوبی است و دیدید که مقابل تراکتور هم مساوی گرفت. اشتباه است اگر این تیم را دست‌کم بگیریم.

حرف آخر؟

پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و همه تیم‌های پر هوادار و ریشه‌دار نه با رفتن یک بازیکن نابود می‌شوند نه با آمدن یک بازیکن قدرت صدچندان پیدا می‌کنند. هویت و قدرت اصلی این تیم‌ها در ریشه و هواداران‌شان است. من همیشه مدیون هواداران هستم و دست‌شان را می‌بوسم.

نگرانی پیوس از جدایی نوراللهی

بعضی از پیشکسوت‌های پرسپولیس موافق جدایی نور‌اللهی از پرسپولیس نیستند.

فرشاد پیوس در این باره می‌گوید: «پرسپولیس به‌زودی باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود. تیم نیاز به بازیکن دارد. هر چقدر شما بازیکن‌های بیشتر و آماده‌تری داشته باشید به نفع‌تان خواهد بود. در نیم‌فصل دوم هم فشردگی بازی‌ها بیشتر می‌شود و این ممکن است باعث صدمه دیدن بازیکنان شود.» او ادامه می‌دهد: «به نظر من باید شرایطی مهیا می‌شد تا نوراللهی بماند و جایی نرود. او در پرسپولیس فیکس بود و عالی بازی می‌کرد، ولی امسال به ناگهان نیمکت‌نشین شد و کمتر به زمین می‌رفت. امیدوارم احمد بماند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها