شوهر صیغه ای پس از تهیه کلید یدک از خانه زن تنها ، با همدستی همسر و دخترش اموال وی را سرقت کردند.
کد خبر: ۹۷۵۳۹

به گزارش خبرنگار جام جم ، زنی با مراجعه به دادسرای شمیران با ارائه شکایتی عنوان کرد وقتی برای دیدار با یکی از بستگانش محل سکونت خود را ترک کرده ، پس از بازگشت به خانه متوجه شده است در غیاب وی سارقان اموال او را سرقت کرده اند. با مطرح شدن این شکایت ، دستور قضایی لازم صادر شد و با ارجاع پرونده به اداره اول پلیس آگاهی ، ماموران با عزیمت به محل متوجه شدند سرقت از سوی فردی آشنا صورت گرفته است.

ردپای متهمان

با بررسی این موضوع و تحقیق از زن شاکی ، سرانجام وی عنوان کرد سالها پیش از همسرش جدا شده و به تنهایی زندگی کرده است تا این که به صورت اتفاقی با فردی به نام نورالدین آشنا شده و با پرداخت مبلغی به نورالدین ، از وی خواسته او را به صیغه خود درآورد. با به دست آمدن این سرنخ ، ماموران نورالدین را دستگیر و تحقیق از وی را آغاز کردند. فرد دستگیر شده ابتدا منکر سرقت شد اما در ادامه تحقیقات اعتراف کرد پس از آن که با زن شاکی آشنا شده و به خانه او رفت و آمد می کرده ، در فرصتی مناسب کلید خانه او را سرقت کرده و سپس با همدستی همسر و دخترش پس از اطلاع از این که زن صاحبخانه در محل سکونت خود حضور ندارد ، وارد محل شده و اموال او را به ارزش 10 میلیون تومان سرقت کرده اند.

کشف اموال

سرهنگ سلطانی ، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تایید این خبر گفت : پس از اعتراف نورالدین ، دستور قضایی از سوی بازپرس دادسرای شمیران صادر شد و ماموران همسر و دختر او را دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی ، اموال دزدیده شده را کشف و ضبط کردند. معاون پلیس آگاهی تصریح کرد همسر و دختر متهم نیز پس از دستگیری به سرقت اعتراف کردند و متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها