رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمادگی صدها هزار بسیجی برای حضور در جبهه مقاومت، این پیام را به دشمنان می‌دهد که اگر بخواهند نسبت به کشور ما تعرض نظامی داشته باشند به پیروزی نخواهند رسید.
کد خبر: ۹۷۲۲۸۷

به گزارش مهر، سردار سرلشکر محمد باقری در جشنواره مالک اشتر بسیج با بیان این‌که در سوریه فقط تعداد بسیار اندکی از بسیجیانی که حضورشان در آن کشور برای دفاع از حرم ضروری بود، اظهار کرد: این تعداد از میان صدها هزار بسیجی مشتاق اعزام به سوریه برای مبارزه با تروریست‌ها بود. این مساله به عنوان یک عامل بازدارنده برای کشور تبدیل شده است.

همچنین سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه در این همایش عنوان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که بقای انقلاب اسلامی به آن وابسته است.

به گزارش فارس، فرمانده کل سپاه با اشاره به بیانات اخیر رهبری مبنی بر این‌که بسیج جناحی نیست، افزود: امروز مسائل سیاسی در قالب گروه‌ها و جریان‌ها قابل درک است. موضوع حزب و جریان برای غربی‌هاست و متعلق به انقلاب اسلامی نبوده است.

جعفری اضافه کرد: در جریان اسلام شیعی که خط روشن است، خیلی بحث حزب و جریان قابل طرح نیست و بسیج هم حتما در قالب حزب و جریان عمل نخواهد کرد و در مقابل جریان دیگری خواهد ایستاد که جریان ضدانقلاب است.

جعفری با بیان این‌که به فرموده حضرت امام(ره)، انقلاب همیشه از داخل ضربه خورده است، اظهارکرد: اگر انقلاب اسلامی نباشد، جمهوری اسلامی معنا ندارد و جمهوری اسلامی در واقع ظرف و بستر انقلاب اسلامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها