عضو کمیسیون انرژی مجلس، معتقد است وزارت نیرو برای افزایش تعرفه برق اطلاع‌رسانی نکرده است و دولت باید قیمت برق را به حالت اولیه بازگرداند.
کد خبر: ۹۷۲۲۸۶

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعمال افزایش 10درصدی تعرفه برق از اول مهر امسال گفت: استدلال مسئولان این بوده که با توجه به قانون هدفمندی یارانه‌ها به آنها تفویض اختیار شده بر حسب منابع، استهلاک، تأمین و توسعه تولید برق، قیمت آن را افزایش دهند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که افزایش 10درصدی قیمت برق برای مردم غیرقابل تحمل است، افزود: اقشار متوسط و متوسط رو به پایین در شرایط نامطلوبی به سر می‌برند و افزایش 10درصدی قیمت برق فشاری مضاعف بر آنها وارد می‌کند و سبب افزایش نارضایتی‌ها در شرایط کنونی اقتصادی می‌شود و دولت باید قیمت برق را به حالت قبل بازگرداند.

ساعدی با اشاره به این‌که برای گرانی برق هیچ خبر یا اطلاع‌رسانی صورت نگرفته و وزارت نیرو یکباره دست به چنین اقدامی زده است، ادامه داد: قیمت برق به تشدید رکود در میان صنایع منتهی می‌شود و افزایش قیمت برق صنایع به معنای بالا رفتن هزینه‌های تولید و در واقع شلیک تیر خلاص به صنایع و واحدهای تولیدی کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها