دور تازه تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران بدون حضور وحید هاشمیان مهاجم تیم هانوفر آلمان در کمپ تیمهای ملی آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۲۱۳

در این تمرین وحید هاشمیان به دلیل خستگی ناشی از سفر با اجازه کادر فنی حضور نداشت اما سایر ملیپوشان زیر نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی به تمرین پرداختند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در ابتدا پس از گرم کردن بدنهای خود به اجرای دستورات تاکتیکی و تکنیکی برانکو مشغول شدند.
سه دروازهبان تیم ملی نیز زیر نظر فخرالدین داوود بگوویچ و احمد سجادی مربیان دروازه بانان تیم، تمرینات جداگانهای را انجام دادند.
سپس بازیکنان تیم ملی با تقسیم شدن به دو تیم طوسی و سبز رنگ، فوتبالی دقیقهای را برگزار کردند.
در پایان بازیکنان به سرد کردن بدنهای خود پرداخته و کمپ تیم ملی را به قصد هتل المپیک ترک کردند.
درحاشیه برگزاری این تمرین، "محمد دادکان" رییس فدراسیون فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران افزود : به هریک از ملیپوشان درصورت صعود به دور دوم جام جهانی، میلیون ریال پاداش دریافت میکنند.
وی اظهار داشت : فدراسیون فوتبال پاداشهای جداگانهای را برای هر یک از بازیهای تیم ملی در نظر گرفته است که به هنگام برگزاری رقابتها به آنان اهدا میکند.
تیم ملی ایران روز هفتم خرداد ماه سالجاری در زاگرب به مصاف تیم ملی کراوسی میرود . این تیم سپس روز دهم همین ماه در تهران به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزهگووین خواهد رفت . ملی پوشان روز خرداد تهران را به قصد آلمان ترک میکنند و در کمپ "فریدریش هافن" این کشور اسکان خواهند یافت.
تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی جام جهانی در گروه چهار با پرتغال، مکزیک وانگولا همگروه است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها