سرپرست سازمان امداد و نجات خبر داد

امدادرسانی به ۱۱ هزار هموطن گرفتار برف و کولاک

سرپرست سازمان امداد و نجات اعلام کرد

امدارسانی به بیش از ۶ هزار مسافر در جاده‌ها

سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در محورهای ۹ استان کشور گفت: ۶۹۳ خوردوی گرفتار در برف توسط نیروهای امدادی رهاسازی شده و ۳۱۶ مسافر اسکان اضطراری یافته‌اند.
کد خبر: ۹۷۲۱۰۲
امدارسانی به بیش از ۶ هزار مسافر در جاده‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به وقوع برف و کولاک در سطح کشور اظهار داشت: 9 استان مازندران، گلستان، گیلان، سمنان، قزوین، تهران، خراسان رضوی و شمالی، همچنین زنجان طی 3 روز گذشته تاکنون متأثر از برف و کولاک شده است.

وی بابیان اینکه امدادرسانی در 30 محورهای مواصلاتی توسط نیروهای هلال‌ احمر در حال انجام است، افزود: 6 هزار 319 مسافر در جاده‌ها امدادرسانی شده و 19 نفر به مناطق امن انتقال یافته‌اند.

سرپرست سازمان امداد و نجات بیان داشت: 316 نفر در این مدت توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر اسکان اضطراری یافته‌اند و 3 نفر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند، همچنین 10 نفر از خدمات سرپایی بهره‌مند شه‌اند.

سلیمی از رهاسازی 693 خودروی گرفتار در برف خبر داد و اعلام کرد: 64 تیم امدادی مشغول ارائه خدمات به مسافران در جاده‌های کشور بوده و تاکنون تعداد زیادی آب معدنی، پتو، نان و کنسروجات میان آنها توزیع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها