مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:

افزایش تردد خودروها در مرز شلمچه و چذابه

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان گفت: میزان تردد و عبور خودروها در دو مرز چذابه و شلمچه نسبت به سال گذشته افزایش و رشد ۱۶۸ درصدی داشته است.
کد خبر: ۹۷۰۲۶۲
افزایش تردد خودروها در مرز شلمچه و چذابه

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، مسعود مصدقی با تاکید بر شناسائی 200 نقطه از راه‌های خطرناک در جاده‌های استان افزود: امسال بر اساس مصوبه‌ای از ستاد اربعین، به علت یک‌طرفه بودن مسیر و حرکت اتوبوس‌های حامل زائران، کرایه‌ها افزایش دو برابری داشته است.

وی با تاکید بر اینکه در مرز چذابه دو جایگاه سوخت سیار و در مرز شلمچه نیز دو جایگاه سوخت سیار مستقر و تعبیه شده است، ادامه داد: در میان حرکت و مسیر اتوبوس‌ها، 36 مجتمع خدمات رفاهی به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خوزستان با تاکید بر اینکه میزان تردد و عبور خودروها در دو مرز چذابه و شلمچه نسبت به سال گذشته افزایش و رشد 168 درصدی داشته است، گفت: برای استفاده از ظرفیت ناوگان عمومی محدودیتی نیست.

این مسؤول در رابطه با آمار ورود و خروج زائران تصریح کرد: میزان و آمار تردد در دو مرز استان با هم برابر اما ظرفیت پذیرش زائران در مرز شلمچه نسبت به مرز چذابه بیشتر است.

مصدقی در رابطه با اتوبوس‌های مستقر شده برای حمل‌و‌نقل زائران استان‌های مختلف کشور تاکید کرد: اتوبوس زائران استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، کهگلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر در مرز شلمچه استقرار پیدا کردند.

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در پایان خاطرنشان کرد: امسال آمار خروج زائران از دو مرز شلمچه و چذابه نسبت به سال گذشته افزایش 43 درصدی و در بحث ورود زائران رشد 160 درصدی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها