امیدوارم استقلال قهرمان شود

پورحیدری: مردم برای پدرم سنگ تمام گذاشتند

بهتاش فریبا؛ امسال نقش مدیر فنی را در تیم استقلال بازی می‌کند و کمک حال علیرضا منصوریان است. شاید بعضی حرف‌هایی که می‌زند تند باشد و شاید خیلی‌ها به او انتقاد وارد کنند، اما به قول خودش همه نقد‌هایی که می‌کند از سر دلسوزی است و او کسی است که دوست ندارد خاری به پای استقلال برود. فریبا ابتدا درباره درگذشت منصور پورحیدری می‌گوید: «ابتدا تصورم این بود که منصور می‌تواند از پس این بیماری بر بیاید. روزی که خبر دادند در بیمارستان بستری شده است ترسیدم. ته دلم گفتم نکند منصور هم خدای ناکرده برود پیش حجازی و مظلومی... .
کد خبر: ۹۶۸۲۵۲

شب و روز و جوانی‌ام با پورحیدری گذشت. واقعا چه باید بگویم؟ رفیق، باوقار، باشخصیت و آدمی موفق. ضمن این که او آدمی فوق‌العاده آرام بود و کارهایش را با عشق انجام می‌داد. در تاریخ باشگاه استقلال و در تاریخ فوتبال ایران نمونه‌هایی مثل پورحیدری کم هستند.»

فریبا سپس به شرایط این روزهای استقلال اشاره کرد و گفت: «باید بگویم ما روزهای سختی را پشت‌سر گذاشتیم. در نخستین هفته لیگ، شرایط آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت. باید اتفاقی می‌افتاد و تحولی در تیم می‌دادیم. یک جورهایی غافلگیر شده بودیم. حالا خدا را شکر شرایط بهتر است و استقلال روند رو به رشدش را آغاز کرده است. می‌خواهم از همین جا به هواداران قول بدهم امتیازهای از دست رفته جبران می‌شود و استقلال می‌شود همان استقلالی که همه می‌خواهند.»

از مدیر فنی استقلال درباره سجاد شهباززاده و بازگشت او برای تقویت استقلال سوال کردیم که او این واکنش را نشان داد: «من از شما سوال می‌کنم. استقلال تمام تلاشش را برای بازگشت او انجام داده است، اما وقتی سجاد نمی‌خواهد برگردد باید چه کار کنیم؟ بهتر است در روزهای آینده درباره‌اش حرف بزنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها