کیسینجر:برهم زدن برجام به نفع ایران است

وزیر خارجه اسبق آمریکا تصریح کرد که انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا در واقع انقلابی علیه عقل متعارف بوده است و برهم زدن برجام بیش از آنکه به نفع آمریکا باشد به نفع ایران است.
کد خبر: ۹۶۸۰۲۲
کیسینجر:برهم زدن برجام به نفع ایران است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا در خصوص انتخاب «دونالد ترامپ» بعنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا در یک گردهمایی در شهر «نیویورک‌» گفت که بزرگترین چالش خاورمیانه «فرمانروایی احتمالی ایران بر منطقه است».

وزیر خارجه اسبق آمریکا با اشاره به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که پیروزی ترامپ در مقابل هیلاری کلینتون یک «انقلاب علیه عقل متعارف بوده است».

وی همچنین ضمن آنکه ایران را امپریالیست و جهادی خواند، گفت: «آمریکا باید به وضوح مشخص کند که ما مخالف گسترش ارضی ایران هستیم و آنچه که از ایران می‌خواهیم این است که مثل یک ملت و نه صلیبیون عمل کند.»

وی در ارتباط با سرنوشت برجام در دولت ترامپ گفت که دور انداختن توافق هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) بیش از آنکه به نفع آمریکا باشد، به نفع ایران است.

کیسینجر تصریح کرد: من چنین توافقی را حاصل نکردم اما پایان دادن به آن در حال حاضر، معامله بزرگ و مهمی را برای ما حاصل نمی‌آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نوذر
-
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
این هنوز مغزش كار میكنه؟!!!بنی اسراییل واقعا پر مغز هستن !!!!
رضا شكوهی
-
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
اقای Henry Kissinger ایران ضد صلیبی است نه صلیبی شما مشكل حافظه تاریخی پیدا كردید.
ایرانی
-
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
ایران همیشه فرمانروای خاور میانه بوده و خواهد بود .! چه شما بخواهید و چه نخواهید .
روح الله
-
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
ایران اسلامی قلبها رو تسخیر میكنه نه مثل امریكاییهای بوزینه كه به زور میخواهند ملتها را تسلیم خواسته های شیطانیشون كنند//// هنوز اول راهه وقتی كه بیشتر مردم امریكا تسلیم ما بشن اونوقت بیا حرف مفت بزن
بینام
-
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
وقتی در صنعت هسته ایی رو سیمان گرفتیم دیگه چه فرقی میكنه كه برجام باقی بمونه یا پاره بشه؟! دیگه همه چیز نابود شد!همه ی تحریمها هم قربونش برم سرجاشه! امریكا تو قضیه ی برجام،شیش هیچ ایران رو زد!تمام

نیازمندی ها