بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

موسسه خیریه کهریزک در غرفه جام جم

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درحالی به نیمه رسید که هر روز شاهد حضور چهره‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی در مصلای امام خمینی(ره) هستیم. در این میان غرفه روزنامه جام‌جم از جمله غرفه‌هایی است که معمولا میزبان اکثر مسئولان و چهره‌هاست.
کد خبر: ۹۶۶۵۷۷
مردان گِلی و بحران آب در نمایشگاه

این موضوع آنچنان که از گفته مهمانان و نیز بازدیدکنندگان برمی‌آید، به رویه اعتدالی مطالب منتشر شده در روزنامه جام‌جم بازمی‌گردد.

روز گذشته حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری با حضور در غرفه ما به سوالی درباره حساب‌های بانکی اجاره‌ای و پیگیری‌های این وزارتخانه در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد مالی در این خصوص پاسخ گفت.

سردار منتظرالمهدی سخنگوی ناجا نیز با حضور در غرفه جام‌جم درباره مبارزه با قاچاق فیلم و محصولات فرهنگی و نیز تعامل با سازمان سینمایی در این خصوص و همچنین درباره فرهنگسازی بین مردم در استفاده نکردن از محصولات فرهنگی و هنری قاچاق توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه مهمان صبح روز گذشته غرفه جام‌جم بود. همچنین دیروز صبح سعید معدن‌کن، مدیر رادیو تهران به همراه سه نفر از مدیران این شبکه مهمان جام‌جم بودند. سیدسلیم غفوری، مدیر شبکه مستند سیما نیز دیگر مهمان جام‌جم در روز پنجم نمایشگاه بود.

دیروز جام‌جم میزبان دو مهمان اقتصادی هم بود که اتفاقا همزمان با هم در غرفه حضور یافتند. دکتر رویا طباطبایی‌یزدی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری درباره تفاوت جایگاه بهره‌وری در ایران با سایر کشورهای دنیا صحبت کرد و محمدصادق مشایخ، رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجمع امور صنفی تهران نیز درباره نرخ سود بانک‌ها ایراد سخن کرد.

اما هنری‌ها هم دیروز در غرفه جام‌جم حاضر شدند. علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر ارشاد در گفت‌وگو با جام‌جم شایعه برکناری‌اش را تکذیب کرد و به برخی از مهم‌ترین مسائل حوزه‌های موسیقی و هنرهای تجسمی پاسخ گفت. حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی هم درباره آخرین وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان توضیح داد. عصر دیروز هم پدر زنده‌یاد مرتضی پاشایی به غرفه جام‌جم آمد.

امسال بجز مردان طلایی و نقره‌ای که سوژه عکس گرفتن بازدیدکنندگان هستند، دیروز مردان گِلی هم به نمایشگاه اضافه شدند. مردان گلی در غرفه محیط‌زیست که از سوی نشریه چهارفصل برپا شده، با یک نمایش پرفورمنس، درباره بحران کم‌آبی هشدار می‌دهند.

سجاد روشنی - فرهنگ و هنر / جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها