اختصاصی جام جم آنلاین

نخستین شکایت انتخاباتی دونالد ترامپ

دونالد ترامپ ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا منتظر پایان یافتن رای گیری نشد و نخستین شکایتش برای تخلف انتخاباتی را مطرح کرد.
کد خبر: ۹۶۶۵۴۱
نخستین شکایت انتخاباتی دونالد ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از CNN ، وکلای دونالد ترامپ شکایتی را علیه مسئول یک حوزه رای گیری در بخش کلارک در ایالت نوادا به دلیل تخلف انتخاباتی در جریان رای گیری پیش رس مطرح کردند.

وکلای ترامپ این فرد را متهم کرده اند که هفته گذشته در جریان رای گیری پیش رس در بخش کلارک در نزدیکی لاس وگاس اجازه داد تا به رغم پایان یافتن ساعت رای دادن، در این حوزه کماکان به روی مردمی که در صف بودند ،باز نگه داشته شود.

یک سخنگوی بخش کلارک به شبکه NBC News گفت که این عمل کاملا عادی بوده و خلاف قانون نیست. وی افزود: براساس قوانین ایالت نوادا، رای دهندگانی که در صف انتظار هستند در ساعتی که حوزه رای گیری تعطیل می شود اجازه دارند رای خود را بدهند. این سخنگو تاکید کرد: در ساعت 19 که باید حوزه تعطیل می شد هنوز مردم در صف رای گیری بوده و آخرین رای اندکی قبل از ساعت 22 ثبت شده است.

شبکه CNN ضمن دادن این خبر ، افزود: این نشانه ای است که گروه وکلای دونالد ترامپ ، نامزد جمهوریخواه زمینه را به شیوه ای تهاجمی برای طرح شکایات آتی از تخلفات انتخاباتی آماده می کند.

براساس آخرین گزارش ها، قاضی دادگاه ایالت نوادا شکایت وکلای ترامپ را رد کرد.

بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
124
-
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
وای خدای من

نیازمندی ها