دو مرد برای پایان دادن به اختلاف حساب مالی 98 میلیون تومانی، مرد بدهکار را ربودند.
کد خبر: ۹۶۵۸۷۴

به گزارش جام‌جم، چندی قبل مردی به پلیس آگاهی تهران رفت و از ربوده شدن کارفرمایش توسط دو مرد خبر داد.

وی به افسر بازجو گفت: کارفرمایم در حال احداث ساختمانی در شهر پردیس بود. دو مرد که یکی از آنها از وی 98 میلیون تومان طلب داشت، به محل ساختمان نیمه‌کاره آمدند. آنها پس از گفت‌وگو با صاحب‌کارم، او را با خودرو بردند. ساعاتی بعد با تلفن همراه او تماس گرفتم که به سختی گفت؛ دو مرد او را ربوده‌اند. هر چه زودتر موضوع را به پلیس اعلام کنم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای دستگیری آدم‌رباها و نجات گروگان ادامه داشت تا این که ماموران رد متهمان فراری را در یکی از محله‌های مرکزی تهران به دست آوردند. ماموران با اعزام به آنجا و دیدن خودروی پارک شده آدم‌رباها که گروگان هم داخل آن بود، گروگان را نجات داده و دو آدم‌ربا را بازداشت کردند.

گروگان نجات یافته و دو آدم‌ربا در وقت کشیک دادسرا از سوی قاضی محمد مهدی مرشدلو مورد تحقیق قرار گرفتند.

مرد گروگان به قاضی گفت: یکی از این دو مرد 98 میلیون تومان از من طلب داشت که برای پرداخت بدهی‌اش از او فرصت خواستم. اما او روز حادثه همراه مردی غریبه سراغم آمد. آن دو به بهانه حل مشکلمان مرا از پردیس سوار خودرویی کرده ودر میانه راه مرا ربودند و قصد اخاذی داشتند. زمانی که کارگرم با من تماس گرفت، از او خواستم از پلیس کمک بگیرد. چند بار خواستم از دست آنها فرار کنم اما موفق نشدم.

در ادامه تحقیقات قضایی مرد طلبکار گفت: این مرد دروغ می‌گوید، من قصد ربودن او را نداشتم. فقط می‌خواستم درباره طلبم با او گفت‌وگو کنم. بخشی از این پول را از مردی که همراهم بود دریافت کرده و به او بدهکار بودم. او را به دیدن شاکی بردم تا مجبورش کنم پول را بدهد و آدم‌ربایی در کار نبود.

این در حالی بود که همدست وی نیز گفته‌های او را تائید و عنوان کرد آدم‌ربایی در کار نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها