تحقیقات قضایی- پلیسی در پرونده استاد فریبکار دانشگاه نشان داد، او به دلیل بیماری جنسی و روانی، مخفیانه از زنان عکس می گرفت.
کد خبر: ۹۶۵۵۸۷

به گزارش جام‌جم، متهم که خود را استاد دانشگاه معرفی کرده بود چند روز پیش با شکایت دختر جوانی تحت تعقیب پلیس فتای استان خراسان رضوی قرار گرفت و دستگیر و در گوشی وی نیز تصاویری از دختران کشف شد .

متهم اعتراف کرد که با برداشتن عکس‌های پروفایل شاکی از شبکه‌های اجتماعی به دنبال اذیت و آزار وی بوده که ناکام مانده است. تحقیقات از متهم ادامه داشت تا این‌که ابعاد جدیدی از پرونده وی فاش شد . قاضی سید جواد حسینی، معاون دادستان مشهد و سرپرست دادسرای ناحیه 2 - جرایم خاص - در این باره به جام‌جم گفت: چند روز قبل دختر جوانی با مراجعه به دستگاه قضایی از فردی که خود را استاد دانشگاه معرفی کرده و با ارسال تصاویر دستکاری شده قصد ارتباط پنهانی با وی را داشت، شکایت کرد که پرونده‌ای در دادسرای مشهد تشکیل شد و موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم مشخص شد که او دانشجوی یکی از دانشگاه‌های مشهد است و تصاویر دخترانی را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کرده است. در حالی که متهم به زبان انگلیسی تسلط داشت، سعی کرده بود اعتماد برخی از دختران را جلب کرده و با آنان طرح دوستی بریزد که موضوع هنوز در حال رسیدگی است. معاون دادستان مشهد افزود: عکس تعدادی دختر دیگر در تلفن همراه متهم کشف شده است که بررسی‌های انجام گرفته نشان می‌دهد آنها توسط متهم پرونده اغفال نشده‌اند. این پرونده اکنون یک شاکی دارد. سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی نیز در این باره اظهار کرد: متهم در رابطه با انگیزه خود از گرفتن عکس از زنان، بیماری جنسی را علت آن اعلام کرد و مدعی شد از سنین پایین درگیر مسائل غیراخلاقی بوده است.

وی افزود: متهم با سوء‌استفاده از چهره و موقعیت اجتماعی خود، طعمه‌های خود را در دانشگاه‌، مترو، خیابان و... شناسایی کرده و با گرفتن عکس‌های مخفیانه از آنها، عکس‌ها را در گوشی تلفن همراهش نگهداری می‌کرد. پس از بررسی گوشی هوشمند متهم در ‌آزمایشگاه ادله فنی با عکس‌های مختلف رو‌به‌رو شدیم که متهم از زنان گرفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها