قیمت هدست مایکروسافت نصف قیمت هدست‌های مشابه گران قیمت HTC Vive و اوکولوس ریفت 800 و 600 دلاری است.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۹
مایکروسافت قیمت هدست واقعیت‌ افزوده وی آر را شکست

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مکزیموم پی سی، شرکت مایکروسافت اعلام کرده قصد دارد هدست‌های واقعیت افزوده VR خود را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند. پیرو این خبر شرکت‌های رقیب دیگر شامل اچ پی، دل، لنووو، ایسوس و ایسر نیز قیمت هدست‌های وی آر خود را مانند مایکروسافت 299 دلار اعلام کردند.

این موضوع امروز در همایش ویندوز 10 مایکروسافت اعلام شد. این هدست‌های مایکروسافت مجهز به حسگر (سنسور) درون ساختی با آزادی 6 درجه راهی بازار خواهند شد که به معنای عدم نیاز به دوربین‌ها و سیستم‌های ردگیری لیزری خواهد بود. اطلاعاتی بیش از این در مورد هدست‌های مایکروسافت منتشر نشده اما این‌طور به‌نظر می‌رسد که این هدست‌ها از فناوری مثل نمونه‌های اولیه هدست‌های اوکولوس سانتاکوز (Oculus Santa Cruz) بهره می‌برند.

اخیرا مایکروسافت از بروز رسانی ویندوز 10 کرییتورز(خلق کننده‌ها) پرده‌برداری کرده است که شما می توانید آن را با هدست مایکروسافت به کار ببرید تا بتوانید به صورت 3 بعدی (3D) به خلق محتوا ، اشترک‌گذاری، اسکن و چاپ بپردازید.

به اعتقاد مایکروسافت شما پس از این نیازی به اتاق جداگانه برای واقعیت افزوده VR نخواهید داشت و بهترین مزیت این هدست نسبت به هدست‌های HTC Vive و اوکولوس ریفت با قیمت 800 و 600 دلار قیمت 299 دلاری است.

مترجم: جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها