مرادی: دوستان دلواپس از جو فدراسیون جهانی خبر ندارند

برنامه "مجله وزنه برداری" رادیو ورزش علاوه بر مرور اخبار ورزشی بانوان؛ با علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری، در خصوص جلسه شورای عالی فنی گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۶۲۹۶۸
مرادی: دوستان دلواپس از جو فدراسیون جهانی خبر ندارند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ پس از انصراف چین از میزبانی جام باشگاه های آسیا قرار بر این شد که قطر میزبانی رقابتها را برعهده بگیرد که این مسابقات از 24-28 آذر در دوحه قطر برگزار می شود.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 18 لغایت 26 آبان ماه به میزبانی کشور ژاپن برگزار خواهد شد.
پس از لغو میزبانی مالزی در رقابتهای وزنه برداری جهان، فدراسیون آمریکا میزبانی این دوره از مسابقات را برعهده گرفت. این فدراسیون درصدد این است که شهر(Anahim) که در نزدیکی ایالت کالیفورنیا و شهر لس آنجلس قرار دارد را برای برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان 2017 آماده کند.
علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری، در خصوص جلسه 2 روز گذشته شورای عالی فنی و تصمیماتی که در این نشست اتخاذ شد، گفت: با توجه به حضور ما در کنگره هیئت رئیسه جهانی، گزارش مختصری از اقداماتی که در این کنگره انجام گرفته بود، ارائه شد؛ همچنین درمورد اتفاقاتی که در المپیک ریو رخ داده بود و نامه ای که فدراسیون جهانی در این خصوص به ایران فرستاد، صحبت کردیم؛ گزارشی از عملکرد نوجوانان در رقابتهای جهانی وعنوان نائب قهرمانی که کسب کردند، ارائه شد.
وی، افزود: با توجه به وضعیت مالی که فدراسیون وزنه برداری دارد، شورای عالی فنی مقرر کرد نامه ای به وزارت ورزش ارسال شود؛ مبنی بر این که نیازهای این ورزش اگر توسط فدراسیون تأمین اعتبار نشود، وزارت ورزش بایستی حمایت های بیشتری را در ارتباط با این ورزش به عمل بیاورد.
با عنایت به اینکه اردوها بسیار منسجم تر برگزار خواهد شد، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان در طول اردو باید چارچوبهای خاصی را رعایت کنند.
وی، در مقابل این گفته که علی رغم تشخیص شما که اگرمعذرت خواهی از فدارسیون جهانی صورت نگیرد ممکن است به ضرر کشور ما باشد؛ اما بسیاری از پیشکسوتان معتقد هستند که این عذر خواهی نمی توانسته به صلاح و منافع ملی کشور باشد، عنوان کرد: دوستانی که دلواپس این موضوع ها هستند، در جریان جو حال حاضر فدراسیون جهانی نیستند. ما هیچ نامه ای به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ارائه نکردیم و تنها بحث دلجویی از این دوستان بود. ما در این جلسه درخواست کردیم مطابق نظر اعضای ارشد فدراسیون جهانی که می گویند بدون فدراسیون وزنه برداری ایران، وزنه برداری جهان بی معنی است، عمل کنند و این ارادت را نشان دهند.
الزامی بودن حضور بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در این جلسه طرح موضوع شد که وقتی ما پاسخگوی مسائل هستیم، حضور این دو نفر به هیچ عنوان لازم نیست.
رئیس فدراسیون وزنه برداری، در پایان گفت: در مجموع به نظر من نحوه برخورد با این مسئله صحیح بوده و این یک موفقیتی برای فدراسیون بود. ما هنوز هم اعتقاد داریم که اعتراض به حقی داشتیم و آن حرکت، حرکت خطایی نبود؛ اما اگر ماجراجویی و بررسی ادامه پیدا کند و فدراسیون با مشکل مواجه شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟!
برنامه زنده " مجله وزنه برداری" کاری از گروه مسابقات ورزشی، با اجرای محمد رضا منصوریان، روزهای دوشنبه از ساعت 09:05 به مدت 55 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها