یک خرس وحشی ، مردی را که با سگ‌هایش در باند فرودگاه قدم می‌زد، مورد حمله قرار داد و به‌شدت زخمی کرد.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۴
حمله مرگبار خرس وحشی به یک مرد در فرودگاه

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اسوشییتدپرس، مردی 55 ساله که با سگ‌هایش در باند پرواز اصلی فرودگاهی در در شهر «سوارد» در جنوب آلاسکا قدم می‌زد، توسط یک خرس وحشی که برای توله‌هایش احساس خطر می‌کرد مورد حمله قرار گرفت و زخمی شد اما توانست از این حادثه جان سالم به در ببرد.

به گفته «شنون مک کارتنی» سخنگوی موسسه حمل و نقل ایالتی، دور تا دور این فرودگاه کاملا حصارکشی شده و ورود به آن ممنوع بوده است.

«تام کلمانز» رئیس پلیس سورد می‌گوید: مرد مجروح پس از حمله خرس، با موبایل خودش جریان حمله خرس و مجروح شدنش را خبر داد و سپس برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

کلمانز می‌افزاید که ماموران پلیس مشغول جستجو برای یافتن خرس وحشی هستند اما او هنوز تصمیمی برای کشتن خرس پس از پیدا شدنش نگرفته است.

به گفته کارکنان فرودگاه، خرس یک بار دیگر به محلی که به مرد حمله کرده بود برمی‌گردد اما این‌بار به وی حمله نکرده و به پرسه زدن در اطراف محل حادثه مشغول می‌شود.

سورد یک شهر گردشگری – ماهیگیری است که 2700 نفر جمعیت داشته و در شبهه جزیره کنای که 1200 کیلومتری شهر انکوریج آلاسکا در آمریکا واقع شده است.

این فرودگاه در محلی بین کوه‌ها و روبروی خلیج رزورکشن قرار دارد که اغلب خرس‌های سیاه و قهوه‌ای در آن ناحیه رفت و آمد دارند.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها