
به گزارش جام جم آنلاین ، تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج در سومین روز از رقابتهای جام باشگاههای آسیا، با نتیجه 32 بر 28 مغلوب تیم باشگاهی ازبکستان شد. این تیم پیش از این در اولین و دومین دیدارهای خود در مقابل تیمهای باشگاهی قزاقستان نیز بازی را واگذار کرده بود.
شهرداری سنندج در ادامه رقابتهای جام باشگاههای آسیا فردا (9 آبان ماه) به مصاف نماینده قطر خواهد رفت.
اولین دوره از رقابتهای هندبال بانوان جام باشگاههای آسیا با حضور 6 تیم، شهرداری سنندج ایران، تیم ILK قزاقستان، تیم KRK قزاقستان، تیم ALK قزاقستان، تیم قطر و تیم ازبکستان از پنجم تا یازدهم آبان ماه در قزاقزستان برگزار میشود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند