برنامه "مجله هندبال" چهارشنبه 28 مهر، با اخگر، کارشناس هندبال، در ارتباط با وضعیت تیم ملی کشور و لیگ برتر گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۱
اخگر: شرایط برگزاری لیگ امسال، نقطه نابودی هندبال است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ اخگر، کارشناس هندبال، در خصوص علت تعویقی که در لیگ برتر فوتبال رخ داده است، گفت: با توجه به مسائلی که سال گذشته در هندبال رخ داد، فکر می کنم که اکنون هندبال در بدترین وضعیت موجود خود در دهه گذشته باشد. لیگ برتر که باید بهترین نقطه هر ورزش باشد، در هندبال با پستی و بلندیهایی همراه است و حتی با تعویق افتادن هنوز نتوانسته آن طور که باید باعث جذب اسپانسرهای خوب و بازیکنان ملی پوش شود. تصور می کنم که لیگ امسال بدون حضور بازیکنان ملی پوش برگزار شود که در این صورت لیگ هیچ فایده ای برای هندبال کشور ندارد و یک نوع سرمایه سوزی خواهد بود.
وی، تأکید کرد: وزارت ورزش باید توجه بیشتری از خود نشان دهد و به همراه فدراسیون هندبال، فکر اساسی برای لیگ برتر هندبال داشته باشد و نیز اسپانسرهای قوی را جذب کنند. برگزاری مسابقات لیگ با شرایطی که امسال شاهد هستیم، نقطه نابودی هندبال خواهد بود.
وی، در پاسخ به این سوال که اگر در این فصل از مسابقات، اتفاقاتی مثل ادوار گذشته رخ دهد، تکلیف چه خواهد بود، عنوان کرد: شرایطی که اکنون لیگ دارد، صد در صد اتفاقاتی مشابه سالهای گذشته رخ خواهد داد؛ زیرا ما اسپانسرهای خوبی در هندبال نتوانسته ایم جذب کنیم. هشت تیمی هم که در لیگ حضور دارند، تکلیف شان هنوز مشخص نیست؛ بنده در جریان هستم که حتی بعضی از تیم ها تمرینات خود را شروع نکرده اند.
کریمیان، نائب رئیس هیئت هندبال تهران در امور بانوان، در پاسخ به این سوال که آیا این مطلب درست است که تیمی از تهران در دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان حضور نخواهد داشت، اظهار کرد: تأسیسات دریایی از تیم های تهران است که در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت؛ اما تیم های بیشتری از تهران می توانند در این مسابقات شرکت داشته باشند؛ زیرا ما بازیکنان قوی در تهران داریم؛ اما متأسفانه این بازیکنان به دلیل عدم وجود اسپانسر، به تیم های شهرستانی ملحق شده اند. یکی از مشکلات بزرگ ما در هندبال بانوان عدم وجود اسپانسر است.
برنامه زنده "مجله هندبال" کاری از گروه مسابقات ورزشی، هر دو هفته یک بار چهارشنبه ها، ساعت 09:05 به مدت 55 دقیقه، از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان هندبال می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها