یک عکس، یک متن

2 برادر

برزو ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون و پسر زنده‌یاد انوشیروان ارجمند عکسی از پدرش در کنار داریوش ارجمند در سریال امام علی(ع) به اشتراک گذاشت. داریوش ارجمند در سریال امام علی(ع)، نقش مالک اشتر را بازی می‌کرد و برادرش بازیگر نقش اشعث بن قیس بود. سریال امام علی(ع) از معدود سریال‌هایی بود که این دو برادر در برخی سکانس‌ها مقابل هم بازی کردند.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۴

خودروهای کلاسیک در اصفهان

نخستین نمایشگاه تخصصی خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک که از چند روز قبل در اصفهان برپا شده بود، امشب ساعت 22 به کار خود پایان می‌دهد.

شامپانزه سیگاری

شامپانزه‌ای به نام «آزالیا» در باغ‌وحشی در پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، نگهداری می‌شود که تصاویر سیگار کشیدن این شامپانزه موجب نگرانی فعالان محیط‌زیست شده است.

به گزارش مشرق، تصاویر منتشر شده از این شامپانزه 19 ساله ماده در باغ‌وحش مرکزی پیونگ‌یانگ، نشان می‌دهد که آزالیا به کمک یک سیگار، سیگار بعدی را روشن می‌کند. این شامپانزه روزانه یک بسته سیگار می‌کشد. یکی از مربیان باغ‌وحش فندکش را برای آزالیا پرت کرده که او به کمک این فندک، سیگارش را روشن می‌کند.

آبشار آتشفشانی

کوه فوجی، یک آتشفشان خاموش در ژاپن است که زیبایی‌های منحصر به‌فردی دارد. آبشاری به نام «Shiraito» در دامنه‌های غربی کوه فوجی قرار دارد که توریست‌های زیادی را به سوی خود جلب می‌کند.

هنرنمایی روی درخت خشک

‏درخت خشکی که در باغ جهان‌نمای شیراز قرار داشت و قرار بود قطع شود به‌دست یک هنرمند شیرازی به یک اثر هنری تبدیل و ماندگار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها