بررسی رابطۀ درآمد و خوشبختی

اتفاقاً پول خوشبختی می‌آورد!

پورسرخ با «مرز خوشبختی» دیده خواهد شد

مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی مهران رسام شنبه هفته آینده در شهرمحلات کلید می خورد.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۶
پورسرخ با «مرز خوشبختی» دیده خواهد شد

آیدین نادری، مدیر روابط عمومی این سریال به جام جم آنلاین گفت: مرز خوشبختی در ۱۵ قسمت ویژه ایام نوروز ۹۶ در شبکه دو تولید خواهد شد. مرزخوشبختی پنجمین همکاری مهران رسام با سهیلی زاده در مقام تهیه کنندگی میباشد.
وی افزود: به طلا و تلاش و عشق ... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت میرسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخابهاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است.

نادری ادامه داد: پوریاپورسرخ ، امیرحسین آرمان ، مهدی سلوکی ، شهرزاد کمالزاده ،سروش جمشیدی ، مریم معصومی ، جمشید جهانزاده ،عباس محبی ،مهدی صباغی،فرزانه نشاط خواه،شهربانو موسوی،رضا یزدانی و جواد زیتونی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «مرز خوشبختی» به ایفای نقش می پردازند.
همچنین از جمله عوامل دیگر این سریال می توان به جانشین تهیه کننده: مجید پرکار، نویسنده : علی خودسیانی ،مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین : امین عابدی ،مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، مدیر تولید: شاپور دلدار ، طراح صحنه و لباس: سارا صفری، طراح چهره پردازی: سحرموسوی، مدیر برنامه ریزی: مجتبی خادم زاده، دستیار اول کارگردان: امین محمودی ،منشی صحنه: نوشا عبدالله زاده، عکاس: ارمغان رسام اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها